بتن خود تراكم و آزمایشات آن

بتن خود تراكم و آزمایشات آن،بتن خود تراکم،بتن خود متراکم،

بتن خود تراكم و آزمایشات آن

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۱۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۰

این پروژه درمورد بتن خود تراكم و آزمایشات آن در ۶۰ صفحه و در قالب ورد می باشد . کاربران عزیز می توانید این مقاله را در صورت تمایل دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

تعریف بتن خودتراکم

طبق تعریف انجمن بتن ایالات متحده بتن خودتراکم «بتنی با کارایی زیاد و عدم جداشدگی است که می‌تواند در محل مورد نظر ریخته شده، فضای قالب را پر کند و اطراف آرماتورها را بدون نیاز به تراکم مکانیکی فرا بگیرد». بطور کلی بتن خودتراکم با مصالح بتن معمولی ساخته می‌شود و در برخی موارد برای ساخت آن علاوه بر مقادیر نسبتاً زیاد فوق روان‌کننده، از افزودنی لزجت دهنده نیز استفاده می‌شود
.

تاریخچه

از آغاز گسترش کاربرد بتن مسلح، مشکلات اجرایی ناشی از کاربرد مخلوط‌های خشک موجب گرایش به مخلوط‌های مرطوب تر با روانی بیشتر مخصوصاً در میان متولیان اجرای سازه‌های بتنی شده بود ولی از آنجا که افزایش روانی در گرو استفاده از آب بیشتر در مخلوط بتن بود و از طرفی تأثیر افزایش میزان آب به سیمان بر کاهش مقاومت و دوام بتن شناسایی شده بود، این سؤال برای متخصصان بتن ایجاد شده بود که چگونه می‌توان بدون تأثیر منفی بر خواص بتن در جهت سهولت اجرای سازه‌های بتنی، روانی مخلوط را افزایش داد. با گذشت زمان و پیدایش روان‌کننده‌ها و فوق روان‌کننده‌ها به عنوان نوع جدیدی از افزودنی‌ها، بسیاری از مشکلات اجرایی بتن که ناشی از استفاده از بتن‌های با کیفیت خوب ولی کارایی کم بود از میان برداشته شد. با این حال دست‌یابی به بتن با قابلیت خودتراکمی بدون افت در مقاومت و دوام بتن و عدم ایجاد انسداد و جداشدگی، سالها به عنوان یک هدف دست نیافتنی برای دست اندرکاران صنعت بتن در کشورهای مختلف قلمداد می‌شده است.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

___________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت معرفی چسب بتن، گروت و FRP

دانلود پاورپوینت پلاستیك مسلح یا مواد كامپوزیت (FRP)

دانلود پاورپوینت انواع نما و نحوه اجرای آن

دانلود پاورپوینت عایق ها

دانلود پاورپوینت آبنما

___________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.