تاریخچه سازه های فولادی

تاریخچه سازه های فولادی ,  ساختمانهای چوبی ,  ساختمان ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۸۲۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۷

تاریخچه سازه های فولادی استفاده از فلز به عنوان مصالح اصلی یك سازه در ابتدای امر كاربرد گسترده ای در پل سازی و كشتی سازی و ساخت بنادر داشته است تا ساخت ساختمان های مسكونی امروزی استفاده از فلز به عنوان مصالح سازه ای به پل قوسی در انگلستان به دهانه۳۰ متر با استفاده از اعضای چدنی بین سال های ۱۷۷۷ تا ۱۷۷۹ میلادی برمی گرددکه برای شما کاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۵,۲۰۰ تومان

خرید

تاریخچه سازه های فولادی

استفاده از فلز به عنوان مصالح اصلی یك سازه در ابتدای امر كاربرد گسترده ای در پل سازی و كشتی سازی و ساخت بنادر داشته است تا ساخت ساختمان های مسكونی امروزی. استفاده از فلز به عنوان مصالح سازه ای به پل قوسی در انگلستان به دهانه۳۰ متر با استفاده از اعضای چدنی بین

 سال های ۱۷۷۷ تا ۱۷۷۹ میلادی برمی گردد.

بین ساله های ۱۷۸۰ تا ۱۸۲۰ میلادی پل های متعددی به همین شیوه ساخته شد. حدوداً از سال ۱۸۴۰ به تدریج آهن كم كربن چكش خوار جایگزین چدن معمولی در امر ساختمان سازی شد.

امروزه با پیشرفت تكنولوژی آهن هایی با كربن بالاتر با عناوین اختصاری ۱A و ۲A و ۳A و ۴A و … با استاندارهای مختلف تولید و در امر ساختمان سازی و … استفاده می گردد.

محاسن سازه های اسكلت فلزی

سازه های اسكلت فلزی به دلیل داشتن مزایای زیاد، به وفور از آنها استفاده می شود. از آن جمله  می توان به استحكام و خواص خوب مكانیكی و مقاومت بالای فولاد در كشش و فشار، همچنین به دلیل تولید فولاد در كارخانه و كنترل كیفیت آن نسبت به بتن و سایر مصالح بنایی اشاره كرد.

نوع فایل: word

سایز:۸٫۰۴ MB 

تعداد صفحه:۳۷ 

قیمت فایل فقط ۵,۲۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

__________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.