تحقیق اندازه گیری طول و خطای محاسباتی

5نوامبر - توسط admin2 - 0 - در جزوه عمران و ساختمان مقاله

تحقیق اندازه گیری طول و خطای محاسباتی

تحقیق اندازه گیری طول و خطای محاسباتی , دانلود تحقیق اندازه گیری طول و خطا محاسباتی , استفاده از امواج نوری به عنوان استانداردهای طول ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۴۹۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۴۵

تحقیق اندازه گیری طول و خطای محاسباتی در یک فایل ورد برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید این علم اندازه گیری در بسیاری از علوم و فنون مورد اهمیت است و درآنها نقش بسزایی دارد از طرفی وجود واحد های اندازه گظیری عضو لاینفک علم اندازه گیری است واحدهای اندازه گیری علاوه بر نقض مهمشان در اندازه گیری در پیشرفت تکنولوژی پیشرفت فراوانی می کنند.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

تحقیق اندازه گیری طول و خطای محاسباتی

اندازه گیری طول و خطا محاسباتی

۱-۱         چشم انداز

تمامی مهندسین ( بدون توجه به اینکه در چه شاخه ای کار می کنند )پیوسته با مسائل اندازه گیری روبرو هستند . مسائلی نظیر اندازه گیری جرم ، نیرو ، دما ، مقدار یک جریان الکتیرکی ، طول ،زاویه و غیره و یا مسائلی مربوط به اثرات جمعی از آنها .نتایج این قبیل اندازه گیری ها خط مشیی را به مهندس نشان می دهد و اطلاعاتی را فراهم می کند که می توان بر اساس آنها تصمیم گرفت .

این قطبیل اندازه گیری ها بخشی از علم متالوژی را شکل می دهد به خصوص مربوط به مهندسان مکانیک یا مهندسان تولید می شوند چرا که با اندازه گیری طول و زوایا ارتباطند .

در این بین طول یکی از اجزاء مهم اندازه گیری است و با کاربرد خاصی از اندازه گیری خطی می توان اندازه گیری زاویه را نز انجام داد.

.

استفاده از امواج نوری به عنوان استانداردهای طول

۱-۱         تکامل تدریجی استاندارد طول

علم اندازه گیری در بسیاری از علوم و فنون مورد اهمیت است و درآنها نقش بسزایی دارد. از طرفی وجود واحد های اندازه گظیری عضو لاینفک علم اندازه گیری است.

واحدهای اندازه گیری علاوه بر نقض مهمشان در اندازه گیری در پیشرفت تکنولوژی پیشرفت فراوانی می کنند اما برای قابل استفاده بودن این واحدها باید به آنها عمومیت داد یعنی در کل کشورها قابل درک باشند و در واقع واحدهای بین المللی شوند .

در پی حصول چنین مقاصری دو سیستم اینچی و متریک ایجاد شدند که سالهای متمادی کشورهای صنعتی جهان از آنها استفاده می کردند. در سال ۱۹۶۰ به وسیله کمیتۀ اوزان و مقادیر سیستمی تهیه شد با نام سیستم  SI که مخفف (systeme international unites) است و از دو سیستم mks و mksa منشعب شده است هم اکنون در بسیاری از کشورهای صنعتی مهم استفاده می شود و بسیاری از کشورها سیستم واحدهای خود را به آن تغییر داده اند.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

______________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت معرفی چسب بتن، گروت و FRP

دانلود پاورپوینت پلاستیك مسلح یا مواد كامپوزیت (FRP)

______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.