تحقیق سنگ بوكسیت

 تحقیق سنگ بوكسیت ,  سنگ بوكسیت ,  تحقیق سنگ ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۷

تحقیق سنگ بوكسیت که برای شماکاربران عزیزدر نظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

تحقیق سنگ بوكسیت

پیشگفتار:

بوكسیت سنگ معدن اقتصادی آلومینیوم نام خود را از «Baux Les» در جنوب فرانسه جایی كه برای اولین بار پیدا شد گرفته است. تركیب بوكسیت تقریبا به صورت دی هیدارت  ­((Al2 O3 . 2H2 O) است ما در آن كانی به این صورت وجود ندارد در نتیجه از مخلوط منوهیدرات به صورت دیاسپور (Al2۳ . H2O) و بوهمیت(Al2۳ . H2O) وتری هیدرات به صورت گپسیت (Al2O3 , 3 H2 O) تشكیل شده است. بنابراین بوكسیت از مخلوط تری هیدرات و منوهیدرات آلومینیوم به همراه مقادیری ناخالصی مانند اكسید فریك، تیتانیا (به صورت رتیل یا ایلمینیت) و سایر كانی های مخصوص به مناطق معین تشكیل شده است.  ناخالصی تعیین كننده سیلیكا است كه در طوا فرآیند تركیب ۳SiO2 . Al2 O3 . Na 2 O  تشكیل می دهد كه آلومینا را به همراه خود وارپسمانه كرده و یك منبع اصلی اتلات آلومینیوم به حساب می آید.

تركیب بوكسیت ثابت نیست و سسته به محل استخراج و اجزای صخرة اصلی كه از آن تشیكل شده است تغییر می كند.

Table 50

كلا محتوای آلومینا از ۶۵ – ۴۵ درصد، سیلیكا ۱۲ –۱ درصد، آهن ۲۵ –۲ (به صورت Fe2 O3) و آب متصل ۳۶-۱۴ درصد تغییر می كند. رنج اكسید تیتانیم در جهان تا ۳ درصد است اما بوكسیت هند ۱۲ درصد تیتانیم دارد، در اثر شرایط آب و هوایی، بوكسیت به صورت سطح رسوب كرده به ضخامت تا ۱۰۰ فوت ایجاد می شود.

عموما سنگ معدن به فواصل دور از معدن در عملیات كارگاهی برای خشك كردن مقدماتی  برای حذف رطوبت آزاد به كار می رود.

پروسة باید:

بوكسیت توسط پروسة انحلال – تبلور مجدد به آلومینا تصفیه می شود. این پروسته از چهار مرحلة اصلی انحلال، خالص سازی، رسوب دهی و تكلیس تشیكل شده است. (شكل زیر). پروسة باید به دلیل آلومینیوم كانیهایی دارد كه در محلول سود غلیظ حل می شود در حالی كه بیشتر كانیها نمی توانند، موفق باشد. سنگ معدن بوكسیت به گسترة ابعادی مناسبی (معمولاً leey ازید ۳۰ میلی تر) قبل از عملیات با سود، خرد می‌شود. زمانی كه باطله جدا شد، تبلور مجددتری هیدروكسید آلومینیوم خال۳ (OH) Al تولید می كند كه به Al2 O3 تكلیس می شود. (كلیسنه می شود.)

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

_____________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.