دانلود مقاله نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی

30نوامبر - توسط زهره غفوری تبار - 0 - در پروژه معماری
 دانلود مقاله نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی ,  نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی ,  تحقیق نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۰۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۱۰

مقاله نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی که برای شماکاربران عزیزدرنظرگرفته شده است وشمامیتوانیداین پاورپوینت را دانلودکنید.

قیمت فایل فقط ۶,۴۰۰ تومان

خرید

دانلود مقاله نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی

.

مقدمه

با توجه به نیازهای وسیع صنایع نیروگاهی به تولید انرژی به مقدار كافی و در عین حال بی خطر و به صرفه، سیستمهای piping در نیروگاهها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. لذا تدوین آیین نامه برای عموم نیروگاهها و مخصوصاً نیروگاههای هسته ای و پالایشگاهها از اهمیت خاصی برخوردار است.

در این راستا، استاندارد سازی و یا به عبارت بهتر كدهای استاندارد مشكلاتی از قبیل هزینه، دردسرهای اضافی و سردرگمیهای ناشی از تفاوتهای غیرضروری میان فرایندها، مواد، سیستمها و تجهیزات را به مقدار قابل توجهی كاهش داده اند. علاوه بر این استانداردسازی قادر است تجربیات صنعتی كه نتایج آن به اثبات رسیده در زمینه های مختلف نظیر امنیت، روش آزمایش و نصب تجهیزات را مستندسازی كرده و در اختیار صنایع مربوطه قرار دهد. در یك ساز و كار مهندسی، استاندارد سازی با استانداردهای داخلی ركت كاملتر می شود. (company standards) . در مقابل در تبادلات میان ارگانیسمهای مختلف صنعتی استاندارد صنعتی (industry standard) مطرح است. بین كشورهای متفاوت نیز یكسان سازی صنعت با استانداردها و توافقات بین المللی (international standard)  صورت می گیرد.

برای مثال استاندارد gatt (توافقی عمومی در تجارت و تعرفه های گمركی) كه در سال ۱۹۸۰ شكل گرفت، مدودیتهای صنعتی در تبادلات تجاری را شامل می شود كه یك كد برای رشد استفاده از استاند اردهای بین المللی و لوگیری از استفاده از استانداردهای ملی یا محلی می باشد تا استفاده از این استانداردها در تست تجهیزات و فرایندهای پایانی كار مانع از تجارت و خرید و فروش این محصولات نشود. اكثر شركتهای مهندسی و ساختمانی در ایالات متحده و نیز اروپای غربی تعدادی استاندارد مرجع برای پروژه های نیروگاهی تدوین كرده اند كه نوع سوخت و ظرفیت خروجی های متفاوت را در بر می یردو.


قیمت فایل فقط ۶,۴۰۰ تومان

خرید

_______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

تعیین ضخامت سنگ فرش

پاورپوینت پروژه نظم و بی نظمی در مبانی نظری معماری

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

___________________________________________

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.