روش جدیدی درطرح اختلاط بتن روان بااستحكام متوسط ومحتوای كم سیمان

10آگوست - توسط adminpost - 0 - در پروژه عمران و ساختمان

روش جدیدی درطرح اختلاط بتن روان بااستحكام متوسط ومحتوای كم سیمان

 روش جدیدی درطرح اختلاط بتن روان بااستحكام متوسط ومحتوای كم سیمان , تحقیق در مورد روش جدیدی درطرح اختلاط بتن روان بااستحكام ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۳۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۵

فایل روش جدیدی درطرح اختلاط بتن روان بااستحكام متوسط ومحتوای كم سیمان برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

تقاضای بازار برای بتن با استحكام متوسط ( Mpa 3528) وكارائی بالا بخاطر امتیاز های كیفی آن و حرفه ای كه از نظر هزینه های تولید در بر دارد

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

روش جدیدی درطرح اختلاط بتن روان بااستحكام متوسط ومحتوای كم سیمان

چکیده:

تقاضای بازار برای بتن با استحكام متوسط ( Mpa 35-28) وكارائی بالا بخاطر امتیاز های كیفی آن و حرفه ای كه از نظر هزینه های تولید در بر دارد . به تازگی روبه افزایش نهاده است مقاله حاضر شیوه تعیین اختلاط جدیدی را در تهیه این نوع بتن روان سیال اختصاراً كه دارای استحكام متوسط بوده و سیمان محتوای آن نیز پایین باشد پیشنهاد می نماید روش پیشنهاد شده در ابتدا مولفه میزان فشردگی را ( یا فاكتور تراكم را ) كه نشان دهنده میزان منافذ موجود در بتن می باشد تعیین می كند سپس با چسب یا خمیر سفت كننده بتن ( چسب یاخمیر هم بند ) كه حاوی گرد فضولات پنبه GGBS, FA می باشد منافذ یا فضاهای خالی بین ذرات بتن را طوری پر می كند كه بتن تهیه شده كارایی و مقاومت دلخواه را پیدا می كند . آزمایشاتی در مورد روانی بتن، جریان روانی و قدرت تراكم پذیری به اجرا در آمده اند . ونتایج حاصل از این آزمایشها حاكی است كه با اتخاذ این شیوه می توان با موفقیت به بتنی روان (FC) و با مقاومت متوسط دست یافت .

اختلاط های بتنی كه به یاری شیوه مطرح در این مقاله طراحی می شود نیاز به میزان كمی سفت كننده دارند بهمین دلیل بسیار اقتصادی هستند .

۱- پیش در آمد

امروزه بتن ماده ساختمانی غالب و با تولید سالیانه بیش از ۵/۴ میلیارد تن متریك است {۱} لیكن بتن عادی كه میزان آب موجود در آن زیاد و كارایی آن پایین است و هم در كار با مشكل روبروست و هم دوام كمتر دارد كار كردن با آن در محل مورد نیاز به صرف انرژی و كار زیادی نیاز دارد . در مواردی ، سوراخ سوراخ شدن ، كشته شدن سیمان ویا از هم جدا شدن قسمت های مختلف بتن ممكن است رخ دهد . برای حل این گونه مشكلات به تازگی بتن های با كارایی زیاد ودوام زیاد ، نظیر بتونی با توان اجرایی بالا high- performance  ( اختصارا )HPC وبتن خود متراكم شونده با استفاده از ماده ( SP) Superplasties تولید شده اند ، اما فعلا این گونه بتن ها گران تمام شده ونیاز به اعمال كنترل كیفی شدید و فشرده دارند . {۶،۲} مشكل دیگری كه در تولید اختلاطهای بتن جدید نهفته است مشكل آلایندگی آنهاست .

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

مقاوم سازی ساختمان های فلزی با استفاده از دیوار برشی فولادی

مقاومت ساختمان در برابر زلزله

نقاشی دیواری

حمل و نقل در چاه

راه سازی و پل سازی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.