روف گاردن (مهندسی عمران)

روف گاردن

روف گاردن,پاورپوینت روف گاردن,دانلود پاورپوینت روف گاردن,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۵۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۳

پاورپوینت روف گاردن (مهندسی عمران) دارای ۲۳ اسلاید و حجم ۵۱۶ رکیلو بایت می باشد و کاربران عزیز می توانند این پاورپوینت را در صورت تمایل دانلود کنند. فهرست مطالب مقدمه انتخاب خاک برای روف گاردن انتخاب مصالح برای روف گاردن تقسیم وزن در روف گاردن زهکشی بستر کاشت در روف گاردن فیلترینگ روف گاردن آلاچیق روف گاردن ایزولاسیون روف گاردن انتخاب گیاه برای روف گاردن کشور های پیشگام در ساخت روف گاردن تفاوت بام سبز و روف گاردن

قیمت فایل فقط ۱,۸۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت روف گاردن (مهندسی عمران)

روف گاردن یا بام باغ ، تکنولوژی مدرن سقف سبز است با کارایی بالا بر روی پشت بام ها و تراس ها که به دلیل نیاز به  موادی سبک و بسیار مقاوم و نیز ایجاد بستری مناسب برای رشد پوششی گیاهان ، امری  تخصصی  و مهندسی می باشد .

.

باغ بام یا روف گاردن چیست؟

با پیشرفت علم و كشف مواد جدید، می توان بر روی بام هر خانه، آپارتمان، بیمارستان و… یک باغ زیبا با گیاهان کوچک و بزرگ ایجاد کرد.
به نظر شما آیا می توان در زندگی پرهیاهوی شهری، زمان های کوتاهی که برای فراغت دارید را در باغ اختصاصی خودتان، و در محیطی سرسبز و با چشم اندازی زیبا بگذرانید؟

آیا می توانید تصور کنید در تعطیلات آخر هفته، ناهار را در کنار خانواده تان در باغ خودتان صرف کنید؟ روف گاردن یا بام باغ (Roof Garden) پاسخی برای سوالات بالاست! خودتان را در روف گاردن منزل یا محل کارتان تصور کنید؛باغ شما مشرف به شهر است و شما می توانید…

قیمت فایل فقط ۱,۸۰۰ تومان

خرید

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.