مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگری شهری

9نوامبر - توسط زهره غفوری تبار - 0 - در پروژه معماری
 مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگری شهری , پایان نامه مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگری شهری , پایان نامه مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگری
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۹۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۷

پایان نامه مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگری شهری

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگری شهری

.

مقدمه

مراكز شهری به علت دارا بودن جاذبه های تاریخی و فرهنگی، غالباً مقاصد گردشگری مهمی محسوب می شوند. شهرها با جاذبه های متنو شامل: موزه ها، بناهای یاد بود، سالن های تئاتر، استادی وم های ورزشی، پارك ها، شهربازی، مراكز خرید، مناط با معماری تاریخی و مكان هایی مربوط به حوادث مهم یا افراد مشهور، جاذب گردشگران بسیاری هستند.

بنابراین، حجم زیادی از امكانات گردشگری نظیر: محل سكونت، سرو غذا، ارتباطات حمل و نقل و سایر خدمات گردشگری، در شهرها واقع اند كه بازدید كنندگان از مناط اطراف، و خود شهر، از آن ها استفاده می كنند مپاپلی یزدی و سقایی امروزه مدیریت شهری در جهان تحول اساسی یافته است شهرها مدیریت می شوند تا بتوانند رفاه و آسایش ساكنان خود را تامین كنند مدیریت شهری دارای تشكیلات وسیعی است و نقش مهمی در موفقیت برنامه ها و طرح های توسعه شهری و هم چنین رفع نیاز جمعیت، جریان عبور و مرور در شهر، رفاه عمومی، مسكن، كاربری زمین، تفریا، فرهنگ، اقتصاد، تاسیسات زیربنایی و امثال آن ها بر عهده دارد.

.

چكیده

امروزه مدیریت شهری تحول یافته است . شهرها برای رفاه و آسایش بیش تر شهروندان مدیریت می شوند. مدیریت شهری، نقش مهمی در موفقیت برنامه ها و طرح های توسعه شهری، به عهده دارد. این موضو ، به خصوص در ارتباط با توسعه پایدار بیش تر اهمیت می یابد.

شهرها به علت دارا بودن جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، از مقاصد گردشگری محسوب می شوند. توسعه گردشگری شهری آثار مثبت و منفی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی به دنبال دارد، ایجاد تعادل در این زمینه، به گونه ای كه آثار مثبت بیش از آثار منفی باشد،

.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.