معرفی و آثار گروه معماری big

7نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

معرفی و آثار گروه معماری big

 معرفی و آثار گروه معماری big , پاورپوینت معماری،معرفی و آثار گروه معماری big، مجموعه West 57th، مجموعه Taipei city wall

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۳۸۶۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۸

معرفی و آثار گروه معماری big برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

شرکت BIG یک گروه معماری است که پایه تشکیل آن در گوپنهاگ و نیویورک میباشد.کار اصلی این گروه:طراحی،ساخت، تفکر در زمینه معماری و توسعه شهرسازی میباشد. در حال حاظر این گروه مشغول تعداد پرشماری پروژه بزرگ در اروپا،آمریکای شمالی،آسیا و خاور میانه میباشد.طرح طراحان BIG پدید آمده از یک تجزیه و تحلیل دقیق از چگونگی تغییرات زندگی معاصر و تکامل آن به صورت مداوم میباشد.به علت تبادل فرهنگی،سیل جریان اقتصادی جهانی و فن آوری های ارتباطی،گروه معماری BIG به دنبال راه کارهای جدید از سازمان های معماری و شهرسازی است.این گروه اعتقاد دارد که به منظور مقابله با چالش های امروز،معماری به عنوان یک رشته میتواند از مرزهای ناشناخته عبور کند.معماری،هدایت روشنی از پراگماتیسم متحجر از جعبه های خسته کننده و ایده های تخیلی ساده به یک معماری علمی تخیلی و فرمالیسم دیجیتالی است.
این گروه در پروژه های خود تمرکز اصلی را بر روی:تعادل ادغام برنامه ریزی شده بر روی نتایج اقتصادی و ریست محیطی گذاشته است.
برنامه BIG ایجاد معماری مرسوم به مانند کیمیاگری از زندگی،اوقات فراغت،کار،و خرید است.معماران این گروه آزادی را برای تغییر سطوح سیاره(اشاره به کارهای عظیم و حجم های عجیب)با به وجود آوردن همپوشانی مناسبی بین یک کار ساده و تا رسیدن به مدینه فاضله،متناسب با اشکال مختلف زندگی معاصر در نظر دارد.در تمام هدف های این گروه سعی میشود که تمرکز حرکت از جزئیات کوچک به تصویر بزرگ است.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

این فایل شامل ۳۸ اسلاید قابل ویرایش تشکیل شده و شامل تفکرات گروه معماری big  و بررسی برخی آثار آنهاست.

 

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

معماری رنسانس

پاورپوینت برج های تبریز

پاورپوینت شیخ بهایی پدر علم معماری ایران

پاورپوینت کاربرد نانو درمعماری

پاورپوینت معماری انواع گنبد

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.