معماری فضای سه بعدی

1دسامبر - توسط زهره غفوری تبار - 0 - در پروژه معماری
 معماری فضای سه بعدی ,  فضای سه بعدی ,  گرافیك سه بعدی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۳

معماری گرافیك سه بعدی یعنی كه باید در یك محیط سه بعدی شامل عرض (width) و عمق (depht) و ارتفاع (height) كار كنید صندلی میز و ساختمان و هر چیز كه در اطراف ما هستند همگی سه بعدی هستندکه بر ای شماکاربران عزیزدرنظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۵,۴۰۰ تومان

خرید

معماری فضای سه بعدی  

فضای سه بعدی یك مكعب تعریف شده یا حتی از یك فضای داخل رایانه می‌باشد كه توسط max نیز می توان یك شی را در فضای مجازی مفقود كرد.

۲۰

گرافیك سه بعدی یعنی كه باید در یك محیط سه بعدی شامل عرض (width) و عمق (depht) و ارتفاع (height) كار كنید. صندلی میز و ساختمان و هر چیز كه در اطراف ما هستند همگی سه بعدی هستند. در واقع گرافیك سه بعدی رایانه‌ای نوعی معرفی دو بعدی از یك دنیای سه بعدی مجازی و هستند برای توصیف این حالت فرض كنید كه با یك دوربین فیلمبرداری و ویدئوئی مشغول فیملمبرداری از اطراف اتاق هستید. وقتی از دریچه دوربن به اطراف اتاق نگاه كنید اشیا سه بعدی متعددی مشاهده می كنید اما وقتی فیلم ویدئوئی را روی دستگاه نمایشگر قرار می دهید با یك تصویر تخت و دو بعدی مواجه می شوید كه معرف دنیای سه بعدی واقعی است.

صحنه به خاط رنورها و رنگها و سایه‌هایی كه به آن صحنه زندگی و عمق سه بعدی می دهند به صورت واقعی ظاهر می شود. اگر همجنان یك صحنه دو بعدی است.

در گرافیك رایانه ای اشیا فقط در حافظه رایانه وجود دارند اما آنها فاقد هر نوع شكل فیزیكی می باشند آنها فقط فرمولهای ریاضی هستند چون شایا خارج از رایانه وجود حقیقی ندارند لذا تنها روش برای ضبط آنها افزودن فرمولهای بیشتر برای معرفی نورها و دوربین ها می باشد.

پس از خلق و موقعیت دهی اشیا در صحنه می توانید مواد پیش تعریف شده را از كتابخانه مربوطه انتخاب نموده و به اشیاء گوناگون نسبت دهید. همچنین با استفاده از ویرایشگر مواد در برنامه max می توانید موارد دلخواهتان را بسازید. هنگام ساخت مواد امكان كنترل و تغییر رنگ، درخشندگی و شفافیت وجود دارد. بعد از افزودن مواد به صحنه می توانید دوربین ها را ایجاد نموده و با استفاده از آنها صحنه را ضبط مشاهده نمایید با تغییر تنظیمات مشاهد دوربین مجازی ایجاد آثار زاویه گستر یا تمركز به داخل (zoomin) روی یك جزء كوچكتر به راحتی میسر است موقعیت دهی به دوربین ها سبب افزایش حالت دراماتیك و یا واقعگرایی صحنه خواهد شد.

.

«فهرست مطالب»

عنوان شماره صفحه

مقدمه

گرافیك سه بعدی در ۳D max 4

مختصات vooordiates 2

محور Axes 3

درك مفهوم نمای دید در ۳D max 3

نورها Lights 4

روشن وند Rendering 7

قلمرو ها Rogions 8

نوع فایل: word

سایز:۲۰٫۰ KB 

تعداد صفحه: ۲۳

قیمت فایل فقط ۵,۴۰۰ تومان

خرید

 

_________________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

تعیین ضخامت سنگ فرش

پاورپوینت پروژه نظم و بی نظمی در مبانی نظری معماری

_____________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.