مقاله اصول ایمنی در ساختمان

 اصول ایمنی در ساختمان , دانلود مقاله اصول ایمنی در ساختمان , , مقاله اصول ایمنی در ساختمان

مقاله اصول ایمنی در ساختمان

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۲۲۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۱

مقاله اصول ایمنی در ساختمان در ۱۱ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید .

 

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

 

اصول ایمنی در ساختمان

.

ایمنی در ساختمان

منظور از ایمنی ساختمان، فراهم آوردن یک سری امكانات و تسهیلات (‌با رعایت ضوابط قانونی‌) ‌در ساختمان است. كه علاوه بر تأمین امنیت و داشتن شرایط بهداشتی، ایجاد میل و رغبت به كار نیز در كارگران ایجاد نماید كه در این خصوص می‌توان به نكات ایمنی در خصوص نردبان‌ها‌، پلكان‌، كف‌،   سقف‌، آسانسورها و … اشاره نمود.
دستور العمل مربوط به سیستم لوله کشی آب آتش نشانی ساختمان‌ها
‌ساختمان‌های به ارتفاع سه طبقه روی پیلوت اجرای سیستم آب آتش نشانی با لوله به قطر ۱/۵ اینچ و نصب جعبه آتش نشانی به صورت یک طبقه در میان شروع از همکف است.
سا‌ختمان‌های با ارتفاع بیش از ۳ طبقه روی
•سیستم لوله کشی آب آتش نشانی سالن‌های اجتماعات‌، انبارها‌، واحد‌های تجاری و صنعتی زیر نظر کارشناسان آتش نشانی انجام می‌شود.
•نصب جعبه F، جنب در و خارج از ساخت با متعلقات لوله نواری و داخل سالن‌ها با متعلقات لوله لاستیکی فشار قوی و هوزریل صورت می‌گیرد.
•حداکثر فاصله جعبه F از یکدیگر سی متر است ( نصب جعبه F با متعلقات لوله نواری، داخل سالن بر حسب نشر کارشناسی آتش نشانی‌).
•امتداد لوله اصلی آب نشانی از پشت بام تا پائین‌ترین ارتفاع ساختمان (کد روی v فونداسیون) و اتصال آن به آب شهر و منبع ذخیره هوائی آب آتش نشانی مستقر در پشت بام ضروری است.
•سایز لوله اصلی و ظرفیت منبع، زیر نظر کارشناس آتش نشانی و دبی خروجی برای مدت ۱۰ دقیقه تا زمان رسیدن نیروی عملیاتی آتش نشانی در نظر گرفته می‌شود و در نظر گرفتن پمپ با رله اتوماتیک جهت تامین حداقل ۳ اتمسفر فشار برای هر یک از سر نازل‌ها است.
•انبارها، واحدهای صنعتی، تولیدی ضروری است مجهز به استخر آب با ظرفیت متناسب با ‌محل، چاه و سیستم پمپاژ با رله اتوماتیک باشند و در نظر گرفتن ژنراتور برق اضطراری جهت مواقع ضروری و قطع برق (زیر نظر کارشناس آتش نشانی‌) باشند.
•هیدرانت آتش نشانی (شیر ایستاده آتش نشانی‌) برای مجتمع‌های مسکونی، تجاری‌،‌ صنعتی و اداری زیر نظر کارشناس آتش نشانی مشخص می‌شود.
•سیستم آب افشان اتوماتیک دستی (‌سیستم اسپرینکلر‌) و خشک زیر نظر کارشناسان‌ آتش نشانی مشخص میشود.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

 

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

_________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت سقف كرمیت

پاورپوینت مصالح نوین ساختمانی

پاورپوینت مدل های کیفی در منابع آب

پاورپوینت یوبوت چیست؟

پاورپوینت همه چیز در مورد سازه های فضاکار

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.