نقش افزودنی های بتن در مقاوم سازی سازه ها

پاورپوینت نقش افزودنی های بتن در مقاوم سازی سازه ها ,  نقش افزودنی های بتن در مقاوم سازی سازه ها ,  دانلود نقش افزودنی های بتن در مقاوم سازی سازه ها ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۱

نقش افزودنی های بتن در مقاوم سازی سازه ها که برای شماکاربران عزیزدر نظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

نقش افزودنی های بتن در مقاوم سازی سازه ها

اگر نخواهیم با مقاوم سازی بدینگونه که امروزه در کشورمان رایج شده برخورد کنیم،پروسه مقاوم سازی شامل دو مرحله می باشد:

مقاوم ساختن: به این معنی است که قبل ازساخت(مراحل مطالعه و طراحی)، در هنگام اجرا و همچنین پس از ساخت سازه (مراحل مراقبت و مونیتورینگ)، تمام دست اندر کاران پروژه طبق استانداردهای موجود و معتبر عمل کنند. بعنوان مثال کیفیت مواد و مصالح بکار رفته در پروژه مورد نظر دارای کیفیت مطلوب و استاندارد باشند.

و اما مقاوم سازی کردن به این معنی است که: چنانچه پس از ساخت و در مرحله مونیتورینگ بخصوص در برابر حوادثی که باید در هنگام طراحی و اجرا در نظر گرفته می شد(مانند زلزله مورد انتظار در منطقه مورد نظر) سازه عملکرد مطلوبی از خود نشان نداده و از حداکثر تغییر شکل های مجاز در استاندارد تجاوز نماید، آنگاه عملیات تقویت سازه ضروری خواهد بود.

در اینجا در مورد روش های و اینکه مقاوم ساختن بهتر است یا مقاوم سازی کردن!!! صحبتی نخواهیم کرد بلکه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که در مقوله مذکور،بخصوص مورد دوم که تقریبا رایج ترین بحث صنعت ساختمان در کشور است، سهم مواد افزودنی چقدراست؟ و اینکه اصولا آیا مواد افزودنی هیچ نقشی در ساختمان می توانند داشته باشند؟ و اگر دارند آیا می توانند در مقابل این سوال همیشگی پیمانکاران یعنی صرفه اقتصادی توجیهی داشته باشد یا خیر؟

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

_________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.