نقش نهادهای مدیریت شهری در توسعه شهر پارس آباد

9نوامبر - توسط زهره غفوری تبار - 0 - در پروژه معماری
 نقش نهادهای مدیریت شهری در توسعه شهر پارس آباد , پایان نامه نقش نهادهای مدیریت شهری در توسعه شهر پارس آباد , نقش نهادهای مدیریت شهری در توسعه شهر پارس آباد ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۳۹

پایان نامه نقش نهادهای مدیریت شهری در توسعه شهر پارس آباد

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

نقش نهادهای مدیریت شهری در توسعه شهر پارس آباد

.

چکیده :

هدف پژوهش حاضر تعیین میزان عملکرد دستگاههای مسئول در ادارۀ امور شهری به عنوان یک عامل مهم در توسعه شهر پارس آباد می­باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مردم ساکن شهر پارس آباد و مدیران و کارشناسان امور شهری می­باشد. روش این مطالعه از نوع مطالعات کاربردی -توصیفی است و برای جمع آوری داده ها از آرشیو سازمانها و ادارت شهر پارس آباد و استان اردبیل و مشاهدات میدانی برای داده­های شهری و پرسشنامه استفاده شده است.

.

مقدمه

شهر که پیچیده ترین و متنوع ترین جلوه های زندگی بشری را در خود دارد بدون وجود نظام مدیریت شهری که ضمن انجام برنامه ریزی های لازم برای رشد و توسعه آینده شهر به مقابله با مسائل و مشکلات کنونی آن می پردازد، بی سامان می گردد.

همچنین توسعه شهری نیز فرآیندی پویا تلقی می گردد که طی آن محدوده های فیزیکی شهر و فضای کالبدی آن در جهات عمودی و افقی از حیث کمی و کیفی افزایش می یابد. و اگر این روند سریع و بی برنامه باشد به ترکیب فیزیکی مناسبی از فضاهایی نخواهد انجامید و در نتیجه سیستم شهری با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

نبود مدیریت شهری مناسب که بتواند اهداف و راهبردهای اساسی و نوین را به اجرا در آورد به تضعیف سیستم شهر می انجامد. در ایران شهر دارای مهم ترین و اصلی ترین سازمانی است که اداره و مسئولیت مدیریت شهری را مستقیماً بر عهده دارد، که شکل کنونی آن پس از تدوین قانون بلدیه تأسیس گردیده است و از آن تاریخ شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است.

.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                         صفحه

چکیده………………………………………………………………………………………………………………… ۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………. ۲

.

فصل اول

طرح تحقیق

.

فصل دوم

 مبانی نظری تحقیق

.

فصل سوم

ویژگیهای طبیعی، جمعیتی، کالبدی و بیان دادها و اطلاعات

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.