والترگرپیوس و بسط معماری در آلمان

دانلود پاورپوینت والترگرپیوس و بسط معماری در آلمان ,  والترگرپیوس و بسط معماری در آلمان ,  دانلود والترگرپیوس و بسط معماری در آلمان ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۵۳۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۵

والترگرپیوس و بسط معماری در آلمان که برای شماکاربران عزیزدر نظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

والترگرپیوس و بسط معماری در آلمان

آلمان در قرن نوزدهم

اشتغال به كارهای دستی برای مردم آلمان طبیعت ثانوی است . دوره تسلسل شكست و موفقیت در كمتر كشور اروپایی به اندازه آلمان سریع بوده است. فرهنگ رفیع آلمان در اواخر قرون وسطی بتدریح رو به زوال می رفت و در قرن هفدهم جنگ های سی ساله به اندازه یك قرن نیروی اقتصادی و سیاسی آلمان را فرسود . در اوائل قرن نوزدهم آلمان با ارتجاع سیاسی خون آوری روبرو بود كه با آزادی اقتصادی برای بسط تجارت و صنعت به شدت مخالفت می كرد .

تاخیر توسعه صنعت در آلمان: آزادی صنعتی كه به سال ۱۷۹۱ در فرانسه اعلام شد تا سال ۱۸۴۶ در پروس پذیرفته نگشت و به جنوب آلمان تازه به سال ۱۸۶۲ رسید. اما در انگلستان در دهه دوم قرن نوزدهم ماشین به اندازه ای جای كارهای دستی را گرفت كه این شكوه دچار بحران شد و در فرانسه به سال ۱۸۳۵ دستبافان اعلام كردند كه مشقتشان به حد نهایت رسیده است . در آلمان بر خلاف در این دوره كارهای دستی رونق گرفت و تعداد كارگاه های كوچك فزونی یافت.

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

______________________________________-_____________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.