پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن

8آوریل - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن

پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن

دید کلی :

دانلود فایل پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن ، در حجم ۵۹ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

توضیحات کامل :

پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن ، در حجم ۵۹ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

بخشی از متن:
مجمع الجزایر ژاپن كه در فراسوی كرانه های شرقی قاره آسیا قرار دارد در قوس باریكی به طول ۳۸۰۰ كیلومتر ، بین عرض های شمالی ۲۵ و ۲۰ درجه تا ۴۵/۳۳ ممتد است . این مجمع الجزایر مشتمل بر چهار جزیره اصلی و تقریبا ۳۹۰۰ جزیری كوچكتر است . هنشو ، هكایدو ، كیوشو ، شیكوگو چهار جزیره اصلی این كشور هستند .
ژاپن به دلیل قرار گرفتن در منطقه معتدله در تابستان و آب و هوای سرد در بعضی مناطق در زمستان دارای طبیعت شگفت انگیزی می باشد كه بیشترین تاثیر را در هنر ژاپن به جای گذاشته است .
معماری ژاپن تركیبی از شیوه های بومی و وارداتی است و مبتنی بر رسوم و سنن معماری چوبی می باشد . معماری ژاپن از سنگ به طور عام استفاده نمی كند و سنگ مصالحی است كه عمدتا در ساخت شالوده های بنا و یا پاگوداهای بسیار كوچك مورد استفاده قرار می گیرد . تقریبا تمامی سازه های سنتی در ژاپن از چوب و لوح های كاغذی ، گچ و خاك رس در ساخت دیوارها ، حصیر و بوریا در ساخت كفپوش ها و الوارهای چوبی یا سفال در ساخت بام ها استفاده می نمایند . بدین نحو معماری ژاپن در مقایسه با معماری چین ساده تر و دارای خطوط به مراتب زیباتر و ظریف تر است . زیبایی و ظرافت معماری ژاپن از طریق آرایش نامتقارن و غیر رسمی تر ساختمان – نسبت به قیود سختگیرانه چین – دو چندان می گردد .
و…

فهرست مطالب:
موقعیت و اوضاع اقلیمی ژاپن
پیشینه فرهنگ ژاپن
معماری ژاپن
اصالت بومی،معابد ژاپن
معابد بودائی
معماری ذن
مراسم چای
قلعه های ژاپنی
خانه های ژاپنی
باروک ژاپنی
کنزو تانگه و سبک جدید
تادائو آندو
گالری تصاویر
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن(۱۴ اسلاید)

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فارسی شده توسط همیار وردپرس