پاورپوینت آهک (مهندسی عمران)

پاورپوینت آهک , آهک , سنگ آهک ,

پاورپوینت آهک

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۳۸۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۲

پاورپوینت آهک شامل ۴۲ اسلاید و در ارتباط با مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید ان را در ادامه دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت آهک

پاورپوینت آهک شامل ۴۲ اسلاید و در ارتباط با  مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

آهك از مهمترین مصالح كلسیم دار است كه در ساختمان به شكلهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. ممكن است بشر هم زمان پیدایش آتش به آهك دسترسی پیدا كرده باشد.
بدین طریق كه انسانهای اولیه از سنگ اهك برای ساختن اجاقهای خود استفاده می كردند، و این سنگ در مجاورت آتش پخته شده و در اثر بارندگی شكفته شده و هیدراته گشته و موجب بهم چسبانیدن قطعات سنگی مجاور خود گردیده است. مصرف آهك در جهان مخصوصاً در ایران سابقه چند هزار ساله دارد. در ساختمانهایی كه از عهد باستان و دوران قبل از اسلام در ایران به جا مانده است مصرف آهك را نشلن می دهد ، در ساختمان دیوار چین كه به سیصد سال قبل از میلاد مسیح مربوط است آهك بكار رفته است
ساختمان دیواری است كه به طول تقریبی ۳۲۰۰كیلومتر و به ارتفاع ۶تا۱۵متر و به عرض ۵/۴ تا ۵/۷ متر كه بین مغولستان و چین در زمان سلطنت شی هوانگ تی كشیده شده است.
در صنعت ساختمان سازی مصالح كلسیم دار مخصوصاً كربناتهای كلسیم كه سنگهای آهكی جزء آنهاست بصورت های گوناگون مصرف می شوند، از جمله به صورت سنگهای ساختمانی مانند سنگهای تراورتن و مرمر و غیره كه برای فرش كف  و پله مصرف می شود و یا به صورت اكسید كلسیم CaO كه به ان آهك زنده می گویند كه به عنوان مانند چسبنده ملات در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. همچنین در این مطلب به طور کامل در مورد آهک و خواص و روش های عمل آوری آن بحث میشود.

.

فهرست:

مقدمه
آهك
سنگ آهك
سنگ آهك كم مایه و پر مایه
آهك پزی
كوره های آهك پزی
كوره های چاهی
كوره های ایستاده
كوره های گردنده خفته
مصرف آهك
تنگ گذاشتن آهك
شده است.
سخت شدن آهك
آهك آبی
شفته آهكی
خواص شفته آهك
ساروج

.

عنوان: آهک

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۴۲ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۸۱

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

__________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع بتن

دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون

دانلود پاورپوینت پله ، آسانسور و جزییات

پاورپوینت کامل و جامع در مورد تری دی پنل

پاورپوینت پیش ساخته سازی به روش L.S.F

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.