پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو

27ژانویه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو

پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۷۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۶

دنلود فایل پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو(پروژه آرگونومی)،در حجم ۲۶ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو (پروژه آرگونومی) ،در حجم ۲۶ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
تاریخچه مترو در ایران:
برنامه ریزی برای تاسیس مترو در ایران به سال ۱۳۵۰ باز میگردد. مطالعات اولیه آن به سال ۱۳۵۳ به پایان میرسد و عملیات اجرایی در سال ۱۳۵۶ آغاز میشود.
این خط میبایست در سال ۱۳۷۰آغاز به کار میکرد ولی به دلایل مختلف من جمله انقلاب اسلامی، عملیات به تعویق افتاده و درسال ۱۳۷۷ شروع به کار کرد که این خط، تهران را به کرج متصل میکرد.

ارگونومی در سیستم تهویه واگنهای مترو:
اهم وظایف یک سیستم تهویه مناسب برای مترو عبارتند از: کنترل دما و رطوبت؛ زدودن گرد و غبار،تعفن و سایر آلودگی های هوا؛ گرمایش و سرمایش هوا متناسب با فصول.
سیستم تهویه مترو در ایستگاه های زیرزمینی سیستم تهویه مکانیکی است که دارای تجهیزات لازم جهت تهویه تهویه هوا می باشد و در سالن های تهویه ایستگاه و سالن های تهویه تونل که جنب سالن های تهویه ایستگاه ساخته شده اند نصب شده است. در هر ایستگاه ، سه واحد تهویه وجود دارد که عبارت است از واحد تهویه ایستگاه ، واحد تهویه نیم تونل قبل از ایستگاه و واحد تهویه نیم تونل بعد از ایستگاه هوا که از طریق کانال های بتنی یا از ورق فولادی گالوانیزه در طول سکو در ایستگاه توزیع می شود.
و…

فهرست مطالب:
تاریخچه مترو در ایران
ارگونومی در سیستم تهویه مترو
ارگونومی در سیستم برق مترو
ارگونومی در سیستم نور رسانی مترو
ارگونومی در دربهای واگنها
ارگونومی در دستگیره ها و میله های واگنها

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو

پاورپوینت بررسی جلوه‌های معماری و تزئینی بقعه امامزاده محروق نیشابور

پاورپوینت بررسی معماری تمام لوکیشن های فیلم هری پاتر

پاورپوینت محوطه سازی در معماری

پاورپوینت حکمت اسلامی در معماری ایرانی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.