پاورپوینت افزودنی‌های بتن زودگیرکننده

پاورپوینت افزودنی‌های بتن زودگیرکننده

 پاورپوینت افزودنی‌های بتن زودگیرکننده , افزودنی‌های بتن زودگیرکننده , افزودنی‌های بتن زودگیرکننده , افزودنی‌های بتن , بتن زودگیرکننده ,

دسته: عمران و ساختمان
بازدید: ۵ بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۴۸۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۰

پاورپوینت افزودنی‌های بتن زودگیرکننده در ۵۰ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت افزودنی‌های بتن زودگیرکننده

افزودنی‌های بتن زودگیرکننده

مقدمه
افزودنی‌های بتن زودگیرکننده، موادی هستند که باعث افزایش سرعت آب‌گیری در بتن می‌شوند و بتن زودتر به مقاومت می‌رسد. معروف‌ترین زودگیرکننده‌ها کلریدسدیم، کربنات سدیم و ترکیبات آلومینات هستند.
تعریف
موادی هستند که باعث افزایش سرعت آب‌گیری در بتن می‌شوند و بتن زودتر به مقاومت می‌رسد. معروف‌ترین زودگیرکننده‌ها کلریدسدیم، کربنات سدیم و ترکیبات آلومینات هستند.
کاربردها
معمولا زودگیر کننده‌های بتن با توجه به اینکه باعث افزایش سرعت گیرش بتن می‌شود. در مناطقی که در اثر سرمای زیاد امکان یخ بستن آب بتن تازه وجود دارد، به کار می‌روند. همچنین در محل‌هایی که به دلیل کم بودن تعداد قالب، نیاز به باز کردن سریع قالب داشته باشند، استفاده می‌شوند. همچنین در بتن‌های پاششی (شاتکریت) از پرت مصالح جلوگیری به عمل می‌آورد و باعث گیرش سریع بتن می‌شود. باید توجه داشت که عملاً ماده‌ای به نام ضد یخ بتن وجود ندارد و منظور از ضد یخ بتن ماده افزودنی شتاب‌دهنده واکنش آب و سیمان است. همچنین در تولید قطعات پیش ساخته نیز کاربرد دارند.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت افزودنی‌های بتن زودگیرکننده

پاورپوینت راهكارهای بهسازی پی‌ها

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.