پاورپوینت اهرام مصر

26نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت اهرام مصر

 پاورپوینت اهرام مصر , دانلود پاورپوینت اهرام مصر , اهرام مصر , پاورپوینت آشنایی با اهرام مصر , چگونگی ساخت اهرام مصر باستان ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۵۷۵۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۱

دانلود فایل پاورپوینت اهرام مصر ،در حجم ۳۱ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت اهرام مصر

فایل پاورپوینت اهرام مصر ،در حجم ۳۱ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
در حدود۲هزار و۶۳۰ سال قبل از میلاد فرعون «جوزر» تصمیم گرفت تا اولین هرم غول پیكر را به عنوان مقبره خود بنا كند. معمار و مغز متفكر طراحی این مقبره غول پیكر، راهب و مجسمه ساز معروفی بنام ایم هوتپ (Imhotep) بود. مكان این مقبره در۱۰ مایلی شهر فینكس در محله ساكارا و۶۱ متر بالاتر از شن های روان صحرا در كنار رود نیل تعیین و كار نقشه برداری، احداث كانال های آب و حمل سنگ های آهكی و گرانیت در فاصله۹۰۰ كیلومتری از معادن آغاز شد. در آن زمان اكثر جمعیت كشور كه به ۲/۱ میلیون نفر می رسید جهت ساخت این مقبره بسیج شد. پس از تایید و تعیین مختصات جغرافیایی این مكان و انجام مراسم مذهبی- سنتی قربانی كردن، كار خاك برداری آغاز شد. این اولین و عظیم ترین ساختمانی بود كه بشر توانسته بود آن را بنا كند. هرم به صورت شش پله ای ساخته شد. مصریان اعتقاد داشتند روح فرعون به وسیله این پله ها به آسمان رفته و به خدا می پیوندد. یك راه اصلی برای وارد شدن به آن و۱۳ در ورودی مجازی برای بازگشت بع و كا به آن ساخته شد. در این زمان زبان نوشتاری خاصی برای ثبت موضوعات، سوابق، موارد اداری، نقشه ها، شماره گذاری و مشخصات مكان نصب سنگ ها و نظایر آن ابداع شد كه برای نوشتن تاریخ و موضوعات اجتماعی معمول به كار نمی رفت.

فهرست مطالب:
اولین هرم
اسرار اهرام مصر
آزمایش در اهرام مصر باستان
نتایج آزمایش های انجام شده
چگونگی ساخت اهرام مصر باستان
معماری وموقعیت جغرافیایی

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تاریخ مصر باستان (۲۱ اسلاید)

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار

پاورپوینت مجموعه گنجعلی‌خان كرمان

پاورپوینت هتل های خارجی

پاورپوینت تزیینات معماری مازندران

پاورپوینت مدارس تاریخی یزد

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.