پاورپوینت بررسی سبک معماری ارگانیک

پاورپوینت بررسی سبک معماری ارگانیک ,  پاورپوینت بررسی سبک ارگانیک _ معماری اسلامی ,  پاورپوینت بررسی سبک ارگانیک ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۸۲۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۲

پاورپوینت بررسی معماری سبک ارگانیک که برای شما کاربران عزیز درنظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بررسی سبک معماری ارگانیک

.

زندگی نامه فرانک لویدرایت

فرانک لوید رایت: در آغاز پی بردم که سکونتگاه اساسا مانند غار نیست بلکه مانند سرپناهی وسیع در هوای آزاد هم آهنگ با چشم انداز به بیرون و درون است.”

 رایت: نگذارید دیوار سقف و کف اکنون شریک یکدیگر نشوند بلکه جزئی از یکدیگر باشند و هر یک بر دیگری و در دیگری تاثیر بگذارند.

 رایت بین سالهای ۱۹۱۶تا ۱۹۲۲ به ژاپن سفر کرد و در ژاپن هتل امپریال را در توکیو طراحی کرد . در این سالها شدیدا تحت تاثیر معماری ژاپن بود . ارتباط خانه با محیط ، الهام از طبیعت ، معماری ارگانیک ( ژاپنی ) ، سیالیت فضاهای داخلی . دومدرسه معماری شمال و جنوب در شیکاگو و نیومکزیکو ، تاسیس کرد . در کل می توان معماری رایت را چنین توصیف کرد : معماری ارگانیک ، ترکیب ساختمان با طبیعت و نه تحمیل ساختمان بر طبیعت ، ساختمان باید در دل تپه ساخته شود و به صورت افقی ( که در رقابت با طبیعت مطرح نشود ) ، مصالح بکار رفته باید منطبق با همان طبیعت که ساختمان ساخته می شود باشد . شکل ساختمان بی قاعده و منفصل بندی شده و این عمل نه تنها بدلیل عملکرد ها بلکه به دلیل بی قاعده گی طبیعت بستر ساختمان ، توجه به مورفولوژن سایت و توجه به عملکرد و تکنولوژی ساخت ، یکی از شاخصه های اصلی در طراحی مسکن رایت آتشگاه در مرکز خانه و تنها عنصر عمودی معماری رایت بود و این عنصر عمودی بقیه فضاهای مسکن را سازمان می داد.

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

__________________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررامشاهده کنید:

تعیین ضخامت سنگ فرش

پاورپوینت پروژه نظم و بی نظمی در مبانی نظری معماری

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

__________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.