پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

 پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse) ,  دانلود پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse) ,  دانلود پروژه بررسی مدرسه باهاوس (bahouse) ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۳۳۷۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۸۳

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse) که برای شما کاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

باهاوس:

 مدرسه‌ای كه یك مكتب معماری شد

باهاوس نام یك مكتب معماری است كه از نام مدرسه هنر و معماری باهاوس در آلمان گرفته شده است. این مدرسه معماری كه از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۳۳ فعالیت می‌كرده است، پیشگام مدرنیسم در معماری بود و دستاوردهای آن هنوز نیز در رشته‌های هنر و معماری به دانشجویان تدریس می‌شود. ساختمان و كارگاه‌های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال ۱۹۹۶ در فهرست میراث جهانی یونسكو ثبت شده است.

• • •مدیریت این مدرسه نیز به ترتیب بر عهده والتر گروپیوس (۱۹۱۹ تا ۱۹۲۸)، هانیس مه‌یر (۱۹۲۸ تا ۱۹۳۰) و میز وان دروهه (۱۹۳۰ تا ۱۹۳۳) بود. •باهاوس در سال ۱۹۱۹ توسط والتر گروپیوس در شهر سنتی و قدیمی وایمار تأسیس شد. هدف اولیه از تأسیس مدرسه باهاوس، ایجاد مكانی بود كه تركیبی از مدارس معماری، صنایع دستی (چون نجاری، آهنگری و…) و آكادمی هنری بود.

•باهاوس نام یك مكتب معماری است كه از نام مدرسه هنر و معماری باهاوس در آلمان گرفته شده است. این مدرسه معماری كه از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۳۳ فعالیت می‌كرده است، پیشگام مدرنیسم در معماری بود و دستاوردهای آن هنوز نیز در رشته‌های هنر و معماری به دانشجویان تدریس می‌شود. ساختمان و كارگاه‌های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال ۱۹۹۶ در فهرست میراث جهانی یونسكو ثبت شده است. •

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

___________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.