پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی – انسان، طبیعت، معماری

پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی - انسان، طبیعت،  پاورپوینت انسان طبیعت معماری(معماری بیونییکی) ,  دانلود پاورپوینت انسان طبیعت معماری(معماری بیونییکی) ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۳۳۳۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۷۳

پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی انسان، طبیعت، معماری که برای شماکاربران عزیزدر نظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی – انسان، طبیعت، معماری

•مقدمه :

•اگرنگاهی گذرا به معماری درطول تاریخ بشربیندازیم ارتباط تنگاتنگ طبیعت جانداروبی جان ومعماری راخواهیم دید.چراكه معماری باالهام ازطبیعت سعی در هرچه بیشتر پایدارنمودن خودكرده واین ارتباط درطول صده های متعددی به گونه های متفاوتی نمودخود رادر معماری نشان داده است كه ازجمله می توان به تقلیدفرمی موجودات زنده و یا استفاده ازنحوه همزیستی موجودات باطبیعت (اقلیم و معماری )اشاره نمود،كه این همزیستی توسط طرق مختلفی ازجمله تغییردربافت وفرم وهندسه موجودات صورت می گیرد. با این توصیف اهمیت ارتباط معماری وطبیعت هرچه بیشتر آشكارتر می گردد.ودراین مقاله سعی دركشف طرق این ارتباط در معماری بیونیک و نحوه شكل گیری فرم های معماری با الهام از ساختارها وسازه های موجود درطبیعت شده است.

چکیده:
مهندسی خلاقیت بیونیکی عبارت از فرایند خلاق الگو برداری یا الهام گیری از ساختارها و نظام های گوناگون طبیعت و موجودات زنده برای ایجاد ایده ها و طرح های جدید و ابداع و اختراع و نوآوری می باشد. این روش به دانشمندان برای حل مشکلات تکنیکی کمک می کند. مهندسی خلاقیت بیونیکی یک نوع مهندسی خلاقیت و نوآوری پیشرفته است که در مورد عملکردهای نظام های زیست شناختی در زمینه های مختلف مهندسی پژوهش می کند.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.