پاورپوینت تغییر فرم در معماری

9نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت تغییر فرم در معماری

پاورپوینت تغییر فرم در معماری , دانلود پاورپوینت تغییر فرم در معماری , تغییر فرم , پاورپوینت تغییر فرم در معماری , فرم و فضا ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۸۱۵۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۹

دانلود فایل پاورپوینت تغییر فرم در معماری،در حجم ۲۹اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

 

بررسی فرم و مفهوم آن در معماری معاصر

شكل گيري فرم در معماري نه تنها از شرايط محيطي ،عملكردي، سازه، اقليم و …. متاثر است بلكه نظام ارزشي اعتقادات و ايده ها نيز از عوامل شكل دهنده ان محسوب مي شوند. فرم بيان
شکل گیری فرم در معماری نه تنها از شرایط محیطی ،عملکردی، سازه، اقلیم و …. متاثر است بلکه نظام ارزشی اعتقادات و ایده ها نیز از عوامل شکل دهنده ان محسوب می شوند. فرم بیان کننده ی نظام ارزشی است و از مسایل بنیادین معماری به شمار می اید. به تعریف “یورگ گروتر”:
چنانچه سبک را در معماری نمودی مجسم از نظام ارزشی تعریف کنیم که اساس فرهنگ را پی می ریزد به تبع ان معماری را می توان نتیجه ی جست و جوی بهترین فرم  تعریف کرد که بیان کننده ی نظام ارزشی حاکم است. صاحب نظرانی چون “فیلیپ درو” با مقایسه کردن زبان و فرم وجود کلمات را در زبان با وجود نقوش اولیه و فرم های پایه برای به وجود اوردن مطلق زبان فرم مشابه دانسته اند. فرم ها به عنوان علائم بصری قابل تغییر به وجود اورنده ی زبان یک فرهنگ هستند که محتوای معنوی یک فرهنگ را نشان داده و به ان پایداری می بخشند.با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و تحولات گسترده سیاسی-اجتماعی ناشی از ان گسستی میان روند معماری پیش و پس از انقلاب حادث شد. در واقع ظهور دیدگاه های جدید که از ارمان های فرهنگی ملی ودینی نشات گرفته بودند از نخستین عواملی بودند که معماری و شهرسازی را متحول کردند.

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت تغییر فرم در معماری

فایل پاورپوینت تغییر فرم در معماری،در حجم ۲۹اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

در این فایل به تغییر فرم و فرم های مختلف در معماری پرداخته شده است.

فهرست مطالب:
تغییر شکل فرم
تغییرات ابعادی
فرم های برش یافته
فرم های منظم و نامنظم
فرم های مرکزی
فرم های خطی
فرم های شعاعی
فرم های مجموعه ای
تفکیک فرم
کنجها
تفکیک وجه
فرم و فضا

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۹ اسلاید تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن(۱۴اسلاید)

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

 پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت باغ شاه گلی تبریز

بررسی اقلیم قزوین

پاورپوینت-طراحی و اجرای طبیعت سبز در معماری

پاورپوینت تغییر فرم در معماری

پاورپوینت معماری منظر

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.