پاورپوینت تندیس گرایی در معماری

16نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت تندیس گرایی در معماری

 پاورپوینت تندیس گرایی در معماری , دانلود پاورپوینت تندیس گرایی در معماری , پاورپوینت تندیس گرایی در معماری , کلیسای رونشان ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۱۶۱۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۳

دانلود فایل پاورپوینت تندیس گرایی در معماری،در حجم ۵۳ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت تندیس گرایی در معماری

فایل پاورپوینت تندیس گرایی در معماری،در حجم ۵۳ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
تندیسگرایی به معنی الهام گرفتن از یک یا چند چیزو بیان نماد آنها به زبان معماری است که الهامات میتواند از هر چیزی در این کره خاکی گرفته شود.
در اینجا به چند نمونه از این الهامات و بناهای تندیسگرایانه اشاره میکنیم.
اگر بخواهیم تاریخ معماری را از نظر ویژگی تندیس گرایی در بنا بررسی کنیم، می توانیم سه مرحله را، از آغاز خانه سازی بشر تا به امروز، از دیدگاه تصور فضایی شناسایی کنیم. مرحله ی نخست، دوره ای است که در آن گرایش به سازه های تندیس گونه وجود داشته و به ترکیب احجام و ساختمان های مختلف با هم توجه شده است. این گونه معماری در تمدن هایی چون تمدن سومری، ایلام قدیم، مصری و یونانی وجود داشت و تا زمان رومیان ادامه دارد. در این دوره توجه به فضای بیرونی با بی توجهی به درون بنا و ساده رهاکردن آن همراه است. مرحله دوم که ساخته شدن بنای پانتئون در روم آغاز این دوره را مشخص می کند، توجه به فضای درونی ساختمان چالش اصلی معمار بود، به گونه ای که فضاهای درونی بزرگ تر و پیچیده تری را در معماری این دوره می بینیم. در مرحله ی سوم (تقریبا آغاز سده ی بیستم) دوباره به اهمیت حجم در شکل دادن به فضای بیرونی توجه شد، در حقیقت از یک سو تصور فضایی نخستین دوباره زنده شد و از سوی دیگر نیز توجه به فضای درونی ساختمان به قوت خود باقی ماند و تقریبا از نیمه ی دوم قرن بیستم بود که معماری تندیس گرا با تاثیرپذیری از پیکره سازی دوباره از سوی معمارانی چون لوکوبوزیه، که دستی در پیکره سازی و نقاشی نیز داشت، مورد توجه قرار گرفت و بناهای
ارزنده ای به این فرم ساخته شد.

فهرست مطالب:
مقدمه
کلیسای رونشان – لوکوربوزیه
موزه گوگنهایم – فرانک لوید رایت
خانه آبشار – فرانک لوید رایت
اپرای سیدنی – یورن اوتزن
معرفی یورن اوتزن
مشخصات ساختمان اپرای سیدنی
تحلیل فضایی ساختمان اپرای سیدنی
بررسی فضاها
استفاده از ریتم
مصالح استفاده شده در ساخت سقف صدفی شکل
پلان ها و طرح های سه بعدی

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۵۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD بررسی چند نمونه خانه(۸صفحه)

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت تاثیر اقلیم درمعماری

پاورپوینت بررسی ساختمان در اقلیم گرم و خشک

پاورپوینت معماری های تک و اکوتک

مطالعات شهر شیراز

پاورپوینت بررسی شهرستان اسدآباد همدان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.