پاورپوینت خانه اپرای سیدنی

 پاورپوینت خانه اپرای سیدنی ,  خانه اپرای سیدنی ,  اپرای سیدنی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۹۳۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۲

پاورپوینت خانه اپرای سیدنی اطلاعاتی درمورد خانه اپرا و تجزیه تحلیل خانه اپرا از لحاظ معماری(پلان ها،مقاطع، ریتم و تکرار در اپرای سیدنی، تحلیل فضایی ساختمان اپرای سیدنی، کانسپت طرح اپرا، تعریف مسیر مارپیچ ، تعریف مسیر از جلو)

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت خانه اپرای سیدنی

پلان ها

مقاطع

ریتم و تکرار در اپرای سیدنی

تحلیل فضایی ساختمان اپرای سیدنی

کانسپت طرح اپر

تعریف مسیر مارپیچ

تعریف مسیر از جلو

و…

اپرا هاوس سیدنی(در انگلیسی: Sydney OperaHouse) به معنای “خانه اپرای سیدنی” یکی ازمتمایزترین بناهای قرن بیستم از لحاظ هنر معماری بشمار می‌رود که در شهر ساحلی سیدنی و در ایالت نیو سات ولز کشور استرالیا قرار دارد. خانه اپرای شهر سیدنی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اماکن توریستی در کشور استرالیا به شمار می‌رود.

از لحاظ هنری، خانه اپرای سیدنی، یکی از مشهورترین اماکن دنیابرای اجرای هنرهای نمایشی است. البته فقط تعداد اندکی از بازدیدکنندگان با هدف دیدن نمایش به آنجا می‌روند، زیرا محیط اطراف آن فضایی سرشار از آرامش به ارمغان می‌آورد.


اپرای سیدنی پس از۱۴ سال عملیات اجرایی، در اكتبر۱۹۷۳،به وسیله ملكه الیزابت دوم با افتخار افتتاح شد و در اكتبر۱۹۹۹ بیست و پنجمین سالروز این اپرا جشن گرفته شد. از بین چهار تالار این ساختمان، بزرگ ترین آن ها به سالن كنسرت اختصاص داده شده است كه گنجایش۲۶۷۹ صندلی را دارد .

اجرای ساختمان به صورت غلافی شکل در سال ۱۸۸۹ به اوج اعتلای خود رسید . مقارن همین زمان آسمان خراش ها در شیکاگو ساخته شدند که بازبرای محاسبه آن ها از همین روش محاسبات خطی استفاده شد که تا به امروز رو به پیشرفت و کمال است . حتی محاسبه تیرهای بتنی « از پیش فشرده » تا حدی از شیوه محاسبات خطی قرن نوزدهم متأثر است .

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

پاورپوینت معماری پایدار

پاورپوینت مسجد و معماری اسلامی

______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.