پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS

12اکتبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS

پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS , دانلود پاورپوینت پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS , راهبرد توسعه شهر , CDS , پاورپوینت معماری ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۲۰۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۲

دانلود فایل پاورپوینت بررسی راهبردهای توسعه شهر( CDS)به منظور بهبود آینده شهر، در حجم ۵۲ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی راهبردهای توسعه شهر( CDS)به منظور بهبود آینده شهر، در حجم ۵۲ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

راهبرد توسعه شهر (City Development Strategies) ارائه چشم انداز و نمای آتی(Vision) شهر همراه با پشتوانه برنامه اجرایی(Action Plan) جهت هدایت رشد متعادل و مطلوب، توسعه یافته و پایدار شهر در یک فرآیند مشارکتی با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.CDS یک طرح شراکتی و همکاری برای ادارة شهر است.CDS در واقع چارچوب پویا، مشارکت جو و جدیدی برای مدیریت و برنامه ریزی بلند مدت شهر است.
طرح‎های استراتژی توسعة شهری بر تقویت رشد اقتصادی شهر تاكید داشته درعین حال به جوانب زیست محیطی، ساختار شهری، زیرساخت‎ها، كاهش فقر و مالیة شهری نیز می‎پردازند.

فرایند تهیه طرح استراتژی توسعه شهری یك فرایند مشاركتی است كه با مشاركت فعال بهره‎وران و دست‎اندركاران اصلی جامعه تهیه میشود.

فهرست مطالب :
تعریف
CDS در ایران
لزوم پرداختن بهCDS
اصول
چرخه مدیریت
اهداف
حوزه های کلیدی مربوطه
ویژگی ها
رئوس کلی
تفاوت CDS با طرح های جامع و تفصیلی شهری
موفقیت و برونداد و مراحلCDS
سازماندهی فرآیند
محیط های بیرونی و درونی بخشی از فرآیند برنامه ریزی در CDS
نکات کلیدی درCDS

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۵۲اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی

پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس

پاورپوینت آکوستیک در ساختمان

پاورپوینت معرفی بتن رنگی

پاورپوینت معماری پایدار

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.