پاورپوینت روستای امامه

17اکتبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری
دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۰۲۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۴۵

دانلود فایل پاورپوینت معرفی و آشنایی با روستای امامه ،دهستان رودبار قصران شهرستان شمیران استان تهران، در حجم ۱۴۵ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۸۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت روستای امامه

فایل پاورپوینت معرفی و آشنایی با روستای امامه ،دهستان رودبار قصران شهرستان شمیران استان تهران، در حجم ۱۴۵ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

امامه از روستاهاى بزرگ دهستان رودبار قصران شهرستان شمیران استان تهران ایران است. امامه دو آبادى است كه در كنار هم قرار گرفته،یكى را امامه بالا و دیگرى را امامه پایین مى‌نامند. این روستا در پنج كیلومترى مشرق راه اصلى تهران به شمشك و نرسیده به فشم واقع است و راه آن‌ماشین‌رو است. امامه آبادیى است مرتفع و كوهستانى و سردسیر در دامنه جنوبی البرز مرکزی که آبش از رود محلى و قنات و چشمه تامین میگردد.
امامه به سبب راه دشوار و موقعیت استوارى كه داشته از قدیم پناهگاهى‌ مناسب به حساب می آمده و مركز قصران داخل و مقر رئیس قصران تاریخی(معرب کوهسران) و امراء آن سامان‌ محسوب مى‌شده است و بدین سبب سخن را در تعریف آن اندكى تفصیل مى‌دهد. این آبادى خیلى قدیمى است و نامش در منابع باستانى درج و به صورت‌ «انبامه» آمده است که این نام فارسى است. بنابراین نوشتن آن به صورت «عمامه» كه در پاره‌اى از موارد دیده مى‌شود، مطلقا وجهى ندارد.
در امامه قلعه‌اى استوار وجود داشته كه ظاهرا به وسیله مازیار یا مرداویج زیاری به وجود آمده است و بقایای برج و باروها و بدنه آن هنوز پابرجا و نمایان است .

فهرست مطالب :
موقعیت روستا
مطالعات جغرافیایی
ریشه شناسی
تاریخچه
جمعیت
اشتغال اهالی
زبان
دیدنی ها
جاذبه های طبیعی
معماری قدیمی
تصاویری از روستا
کلیاتی در مورد روستا
مطالعات جغرافیای و کلیات شهرستان
اطلاعاتی در مورد موضوعات مختلف روستا

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۱۴۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

قیمت فایل فقط ۷,۸۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت مطالعات تاسیسات ساختمان بیمارستان

پاورپوینت انواع نمای ساختمانی

پاورپوینت همه چیز درباره برج خلیفه دبی

پاورپوینت شیشه هوشمند

پاورپوینت آب و معماری در توسعۀ پایدار

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.