پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری

18دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری

پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری , ساختارشکنی درمعماری , پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری , دانلود پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۵۸۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۵

پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری شامل ۳۵ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری

پاورپوینت ساختارشکنی درمعماری شامل ۳۵ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه :

این فایل در مورد سبک های معماری یا حرکت شناخته شده به عنوان deconstructivism است. برای این ایده فلسفی، نگاه کنید به ساختارشکنی. برای دیگر کاربردها ساختارشکنی (ابهامزدایی) را ببینید.تاریخ گرایی پست مدرنیستی گرچه ادعا می کند که با معنا سر و کار دارد، در درجه ی نخست، روکار تزئینیِ سبک بین المللی را مخاطب قرار می دهد. ساختارشکنی گرایی با به حرکت درآمدن به وسیله ی نظریه های انقلاب انگیزتر و به عنوان جنبش دیگری که در حدود سال ۱۹۸۰ روز به روز بر رونقش افزوده شد، در چالش با ماهیت خود بسی فراتر از این می رود.اصطلاح “ساختارشکنی گرایی” (Deconstructivism) ترکیبی از دو واژه ی “ساختارگرایی”(Constructivism) و ساختارشکنی (Deconstruction)است. به بیان دقیق تر ، هیچ گونه معماری ساختار شکن نمی تواند در میان باشد زیرا ساختمان به جای آنکه اجزا را از هم جدا کند یا وابکند، آن ها را بر هم سوار می کند یا در کنار هم می نشاند.با این حال ، ساختارشکنی گرایی از اصولی مشابه پیروی می کند و به طور کلی بر وجود پست مدرنیسم دلالت دارد. معماری مدرن را نخست قطعه قطعه  می کند و سپس به طُرُقی جدید از نو برهم سوار می کند. ساختارشکنی گرایی نیز مانند پست مدرنیسم، این کار را از طریق به استخدام درآوردن آثار هنری انجام می دهد.

.

فهرست :

مقدمه
فلسفه Deconstructivist
ساخت و فوتوریسم روسی
هنر معاصر

.

عنوان: ساختارشکنی درمعماری

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۵ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.