پاورپوینت سازه در معماری (سیستم های ساختمانی با سطح کنترل فعال)

پاورپوینت سازه در معماری (سیستم های ساختمانی با سطح کنترل فعال) ,  دانلود پاورپوینت سازه در معماری ,  دانلود معرفی سیستم های ساختمانی با سطح کنترل فعال ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۱۶۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۸۷

دانلود فایل پاورپوینت معرفی و بررسی سیستم های ساختمانی با سطح کنترل فعال در معماری،در حجم۱۴ اسلاید قابل ویرایش که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید .

چکیده مقاله:

در نگاه نخست سازه تدبیری برای برپایی بنا به نظر می رسد. چنین نگرشی جدایی سازه و معماری را به عنوان دو موضوع مجزا مطرح می کند. از تعریف معماری ارائه شده توسط ویتروویوس چنین استنباط می شود که سازه جزء تفکیک ناپذیر معماری است و در هر یک از حوزه ها یعنی استحکام، عملکرد و زیبایی نقش تعیین کننده دارد. سازماندهی فضایی ، تشکیل حجم ، تعریف فرم و فضا، تبیین نظام ساختاری توسعه فضا در معنا بخشی به محورها و آرایشها، بیان مفاهیمی چون : حصر، شروع، امتداد، ریتم ، تکرار و… از نقشهای با اهمیت سازه در معماری به حساب می آیند.

نقش سازه در تاثیر بر ذهن ، انتقال مفاهیم و پیام های سمبلیک ، چگونگی ادراک فضا، نمایش سطح تکنولوژی و رشد فناوری و بیان احساسات هنری موجب تقویت قابلیتهای معماری به عنوان نیازی مبرم و هنری والا در زندگی بشر شده است. بدین ترتیب سازه را می توان به مثابه زبانی برای بیان و یا نقد معماری دانست. از طرف دیگر معماری خود رشد و توسعه سازه را سبب شده، شکل ، مقیاس و نوع آنرا تعیین می کند. امروزه نیاز بیش از پیش در توجه به معماری فضاهای شهری و ساختمانهای عمومی که سازه در آنها بیشتر نمایان است افق جدیدی در تعامل معماری و سازه گشوده که بی شک معماری فردا را متحول خواهد کرد. همچنین تصور ساماندهی فضاهای داخلی بناها از دید معماری، خصوصا ساختمان های عمومی بدون عناصر سازه ای غیر ممکن است. این مقاله در تبیین تعامل میان سازه و معماری به عنوان دوقسمت جدایی ناپذیر سعی دارد استفاده از تمام توانایی ها در ایجاد و خلق فضای هنرمندانه را مطرح و پیشنهاد نماید و می تواند زمینه مناسبی برای رشد و توسعه هر دو حوزه و درک متقابل معماران و مهندسین ساختمان جهت بهتر و زیباتر شدن فضاهای زندگی انسان باشد.

 

فایل پاورپوینت معرفی و  بررسی سیستم های ساختمانی با سطح کنترل فعال در معماری،در حجم۱۴ اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

سطوحی که به تنهایی و یا از تداخل و ترکیب با یکدیگر بتوانند ساختی را به وجود اورندو یا فضائی را بپوشانند،سیستم با سطح فعال یا عمل کننده را بوجود می آورند.

.

فهرست مطالب:

سیستم های سطوح تا شده منشوری
سیستم های سطوح تاشده هرمی
سیستم های پوسته ای با انحنای ساده
سیستم های پوسته ای دوار
سیستم های پوسته ای زین اسبی( آنتی کلاستیک)
این فایل با فرمت پاورپوینت در ۱۴اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

__________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت نقش رنگ در طبیعت و معماری (بخش دوم)

پاورپوینت درخت و معماری

پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار

پاورپوینت نورپردازی ساختمان(بخش اول)

پاورپوینت طراحی اقلیمی سرد و کوهستانی

_________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.