پاورپوینت سقف کاذب

پاورپوینت سقف کاذب

 پاورپوینت سقف کاذب , دانلود پاورپوینت سقف کاذب , سقف کاذب , آشنایی با انواع سقف کاذب , سقف کاذب ترکیبی , سقف کاذب تایل ( با نگهدارنده نمایان) ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۷۴۴۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۹

دانلود فایل پاورپوینت سقف کاذب،در حجم ۴۹ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت سقف کاذب ،در حجم ۴۹ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

رشته ای از معماری داخلی ساختمان است که برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) بکار میرود. از پیشینه این رشته اطلاعات موثقی در دست نیست.

معلوم نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کرده اند چه قدر از کاربردهای مختلف این حرفه آگاهی داشتند اما سقف کاذب در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد . سقف کاذب می تواند بصورت گچی –چوبی–فلزاترنگین- پیویسی–شیشهای – آهنی – ورقهایفلزیروکشدار–آلومینیومی–کامپوزیتوغیرهنصبشودکه در هر صورت قابلیت اجراء به صورت واحد ویا با هم را داراست.

حضور سقف کاذب در ساختمان دغدغه پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می برد که یکی از ویژگیهای این رشته ساختمانی نیز هست .

سقف کاذب در مواردی که ذکر می شود قابلیت خود را بروز می دهد :عبور تاسیسات- آکوستیک کردن- دکوراتیو- سبک کردن ساختمان در برجها- هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت- نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و…. پوشش مهمترین کارکرد سقف کاذب است، بعد از آن دکوراتیو و رنگ آمیزی و نورپردازی قرار می گیرند. سقف کاذب همپای رشته های مختلف ساختمانی و صنایع دیگر رشد کرده و به پویایی رسیده است. جزو صنایع فلزی وساخت و ساز است که در ساختمان کاربرد دارد. صنعت نوین ساختمان به خوبی این رشته را به خدمت گرفته و از آن بهره می گیرد. تولید انبوه آن هم مقرون به صرفه است که خود این مسئله برای مهندسان ساختمان اهمیت زیادی دارد. طراحان سقف کاذب هم با انعطاف پذیری متریال سقف کاذب آشنایی دارند. آنها از اشکال مختلف محصولات مطلعند و این آشنایی به آنها کمک می کند نقشه های بهتری طرح کنند.

و…

فهرست مطالب:

تعریف سقف کاذب

سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب تایل ( با نگهدارنده نمایان)

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب دامپا

سقف کاذب اسپیس فریم (دکوراتیو)

اجراء و یا نصب سقف کاذب

زیرسازی سقف کاذب

مزیت استفاده از سقف کاذب در ساختمان

سازه های سقف کاذب

مهمترین دلایل استفاده از سیستم سقف کاذب

تصاویر سقف کاذب اجرا شده در مکان های مختلف

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:

فایل پاورپوینت سقف کاذب(۷۳ اسلاید)

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت رطوبت در ابنیه تاریخی

پاورپوینت سقف کاذب

پاورپوینت آسیب شناسی و عوامل تخریب انسانی و طبیعی

پاورپوینت ابزار شناسی و بگارگیری فنون مرمت

پاورپوینت آسفالت و بتن رنگی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.