پاورپوینت سقف کامپوزیت

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۲۱۶۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۴

پاورپوینت سقف کامپوزیت در ۳۴ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت سقف کامپوزیت

سقف کامپوزیت
سقف کامپوزیت، نوعی سقف سازه‌ای است که به صورت ترکیبی از تیرآهن و بتن است. در این نوع سقف لنگرهای خمشی و برشی را تیرهای فلزی در ترکیب با بتن تحمل می‌کنند. فشار را بال فوقانی تیرها به همراه بتن تحمل کرده و نیروی کششی را بال پایینی تیر تحمل می‌نماید و به این ترتیب مقطعی مرکب از بتن و فولاد برای تحمل لنگرهای کششی و فشاری ایجاد می‌شود. برای درگیر کردن بتن و فولاد در تیرها، روی بال‌های تیرها قطعات فلزی‌ به عنوان برشگیر جوش داده می‌شود. ‌میلگردهایی که روی سقف کامپوزیت قرار دارند میلگردهایی حرارتی هستند که در جهت مخا‌لف با تیرهایی فرعی، باعث یکپارچه شدن بتن و درگیری با سقف کامپوزیت شده و با جوش دادن به تیرهای فرعی مانع ترک خوردن بتن می‌شوند.
‌در قالب بندی نوع مرسوم این سقف‌ها (نه عرشه فولادی) معمولاً از تخته کوبی استفاده می‌شود. ‌در برخی موارد از یونولیت استفاده می‌شود که به علت محکم نبودن باید شمع کوبی کنند که مشکلات اجرایی بیشتری دارد.‌ دلیل دیگر اینکه، یونولیت زیر سقف می‌ماند و‌ از فضای زیر سقف کامپوزیت که تیر‌های فرعی آنها معمولاً زنبوری هستند،
نمی‌توان برای عبور لوله تاسیساتی استفاده کرد. در ضمن عایق خوبی برای حرارت بالا نیست.این سقف‌ها در مقایسه با سقف تیرچه بلوک از مقاومت بیشتری برخور دارند و در هنگام زلزله به دلیل یکپارچگی بیشتر، بهتر عمل می‌کنند. ‌انتخاب یک نوع سقف مناسب برای سازه می‌تواند بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داده و کیفیت سازه را بالا برد.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت لودرها

پاورپوینت سقف یوبوت

پاورپوینت آسفالت الیافی

پاورپوینت نانو پوشش‌های ساختمانی

پاورپوینت سقف کامپوزیت

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.