پاورپوینت سمینار ملات واندود و اندودکاری-

پاورپوینت سمینار ملات واندود و اندودکاری-

پاورپوینت سمینار ملات واندود و اندودکاری- ، پاورپویثنت دانلود سمینار ملات واندود و اندودکاری- ، سمینار ملات واندود و اندودکاری- ،

 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۴۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۰

این فایل در مورد ملات واندود و اندودکاری در قالب ورد و در ۶۰ صفحه و در قالب پاورپوینت می باشد که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت سمینار ملات واندود و اندودکاری

قبل از آماده كردن كار، سطوح قطعات ساختمانی از نظر ترازهای قائم و افقی، باید كنترل شوند. دیوار بنایی نباید بیش از ۱۰ میلیمتر از حالت شاقولی در یك طبقه خارج باشد و میزان انحراف در ارتفاع كل ساختمان، نباید از ۳۰ میلیمتر بیشتر شود. برآمدگی و فرورفتگی در بدنه دیوار بنایی، باید از ۱۰ میلیمتر كمتر باشد. انحراف از وضعیت تراز افقی، نباید از ۲۰ میلیمتر در ۱۰ متر طول بیشتر باشد. برای تیغه‌ها میزان رواداری، ۳ میلیمتر در متر ارتفاع و ۱۰ میلیمتر در كل طول قطعه می‌باشد. بندها باید تا عمق ۱۵ میلیمتر خالی و سطح دیوار با برسی سیمی تمیز شود. بلوكهای مسطح باید دارای شیار باشد وگرنه باید سطح آنها تیشه‌داری شود و با دریل در سطح آن سوراخهایی تا قطر یك سانتیمتر و عمق ۲ سانتیمتر به فاصله ۷ سانتیمتر ایجاد گردد. زدودن زیرسازی از رنگ و روغن و زبر كردن زیرسازی برای ایجاد چسبندگی بیشتر و آبپاشی بدنه كار، قبل از اجرای اندود لازم است.

۳   ۱۲-۱-۳ حفظ مصالح و محوطه كار هنگام اندود

برای حفظ خواص مصالح چسباننده باید آنها را در محلی نگهداری نمود كه رطوبت موجب خرابی آنها نشود. آهك زنده در اسرع وقت باید به كار برده شود، زیرا در طول زمان جذب رطوبت كرده و فاسد می‌شود. محل نگهداری آهك باید خشك باشد. آب و مصالح سنگی باید از آلودگی با خاك و مواد مضر حفظ شوند.

مواد افزودنی باید از تغییر درجه حرارت و یخزدگی كه باعث تغییر خواص آنها می‌گردد، محفوظ باشند. شبكه فلزی زیرسازی باید در نقاط خشك و بدون رطوبت نگهداری شود تا زنگ نزند. پوسته خارجی قطعات گالوانیزه نباید زخمی شوند. سیمان پرتلند و گچ، نباید با یكدیگر مخلوط شوند. سطوح نمای مجاور، كفسازیهای تمام شده، تابلوهای نقاشی، پنجره‌های آلومینیومی و تمام قسمتها و لوازمی كه در اثر آلوده شدن به سیمان ممكن است، آسیب ببینند، باید قبل از اندودكاری پوشیده شود.

۳   ۱۲-۲-۱ رواداری

رواداری همواری سطوح برای اندود با كیفیت عالی تا ۲ میلیمتر، برای اندود با كیفیت خوب ۲ تا ۳ میلیمتر و برای اندود با كیفیتی قابل قبول ۳ تا ۵ میلیمتر در طول شمشه ۳ متری در جهات مختلف خواهد بود. انحراف از امتداد قائم برای اندود با كیفیت عالی ۱ میلیمتر در یك متر ارتفاع و كمتر از ۵ میلیمتر در كل ارتفاع قطعه می‌باشد. برای اندود با كیفیت خوب این ارقام به ۲ میلیمتر در هر متر ارتفاع و كمتر از ۱۰ میلیمتر در كل ارتفاع قطعه می‌رسد. برای اندود با كیفیتی قابل قبول میزان انحراف از امتداد قائم در ارتفاع قطعه باید از ۱۵ میلیمتر كمتر باشد. انحراف از تراز افقی برای اندود با كیفیت عالی باید ۱ میلیمتر در یك متر و كمتر از ۷ میلیمتر در طول قطعه باشد. این ارقام برای اندود با كیفیت خوب ۲ میلیمتر در متر و كمتر از ۱۰ میلیمتر در كل طول قطعه است. برای اندود با كیفیتی قابل قبول باید میزان انحراف از تراز افقی از ۱۵ میلیمتر در طول قطعه كمتر باشد. كنترل رواداریها باید بر روی قشر میانی صورت گیرد. در مورد رواداری بستر اندودكاری به قسمت آماده‌سازی كار مراجعه شود.

 

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

_________________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید :

پاورپوینت همه چیز درباره برج خلیفه دبی

پاورپوینت انواع نمای ساختمانی

پاورپوینت انواع کفپوش و موارد استفاده از آن

پاورپوینت معماری بیونیک

پاورپوینت نگاهی بر معماری کتابخانه

___________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.