پاورپوینت مدرسه معماری کرنل

8نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت مدرسه معماری کرنل

پاورپوینت مدرسه معماری کرنل

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۴۰۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۸

دانلود فایل پاورپوینت مدرسه معماری کرنل(Cornell)،در حجم ۲۸ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مدرسه معماری کرنل

توضیحات:
فایل پاورپوینت مدرسه معماری کرنل(Cornell)،در حجم ۲۸ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
چهار معمار بین المللی كه به عنوان فینالیست در مسابقة طراحی دانشكدة معماری، هنر و نقشه كشی دانشگاه كورنل دعوت شده بودند طرح  پیشنهادی خود را برای ساختن یك ساختمان ۲۵ میلیون دلاری به هیأت داوران تقدیم كردند.
این چهار فینالیست عبارت بودند از: پیتر زام نور، تام ماپن از معماران مورفوسیس (بیولوژیكی)، استیون هال و گروه تاد ویلیامز و بیلی تسین. درنهایت طرح   پیشنهادی استیون هال برنده مسابقه و طرح بنا بود تا پاییز ۲۰۰۴ به پایان برسد.
این طرح برای توسعة اساسی دانشگاه كرنل ارائه شده بود و توانست توجه فوق العادة اساتید دانشگاه و به خصوص معمارانی چون كولین رو را به خود جلب نماید به ویژه شبكة ۹ وجهی كه در این طراحی گنجانده شده بود. ابتدا به نظر می رسید كه طرح های مورفسیستی دیگر طراحان توجه داوران را به خود جلب كند.

فهرست مطالب:
انتخاب معمار
طرح بنا
معرفی طرح
نقشه ها(ریزفضاها)
نمای ساختمان
بخش هایی از بنا

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD مدرسه معماری کرنل (۸صفحه)

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

 پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

معماری رنسانس

پاورپوینت اصول و استانداردها در طراحی فضای سبز

آشنایی با معماری بین النهرین

پاورپوینت معماری یخچال های کویری

پاورپوینت مدرسه معماری کرنل

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.