پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی

معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی , پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی , دانلود پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی ,

پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۳۴۰۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۳

پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی شامل ۴۳ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت اقدام نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی

پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی شامل ۴۳ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
مقدمه:
تاریخچه شاتکریت به سال ۱۹۱۰ بر میگردد.در این سال کارل اکلی دستگاهی برای پاشیدن مخلوط ماسه و سیمان ساخت و آنرا گانایت نامید. و بعد نامهای چون گان گریت ،پنو کریت،بلاست کریت و جت کریت بکار برده شده است……..
اما در سال ۱۹۳۰واژه شاتکریت از طرف انجمن مهندسین راه آمریکا بکار برده شد.وتا کنون مورد استفاده قرار میگیرد.

مقدمه:

تاریخچه شاتکریت به سال ۱۹۱۰ بر میگردد.در این سال کارل اکلی دستگاهی برای پاشیدن مخلوط ماسه و سیمان ساخت و آنرا گانایت نامید. و بعد نامهای چون گان گریت ،پنو کریت،بلاست کریت و جت کریت بکار برده شده است……..اما در سال ۱۹۳۰واژه شاتکریت از طرف انجمن مهندسین راه آمریکا بکار برده شد.وتا کنون مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

_____________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها

دانلود پاورپوینت آموزشی اجرای کناف

دانلود پاورپوینت نورگیرها

دانلود پاورپوینت کف سازی داخلی طبقات

دانلود پاورپوینت کف کاذب

_____________________________________

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.