پاورپوینت معماری تلفیقی شهرهای یزد و ونیز در دبی

 پاورپوینت معماری تلفیقی شهرهای یزد و ونیز در دبی ,  معماری تلفیقی شهرهای یزد و ونیز در دبی ,  تلفیق شهرهای یزد و ونیز در دبی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۵۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۲

پاورپوینت معماری تلفیقی شهرهای یزد و ونیز در دبی مطلبی کوتاه و عکس هایی از معماری تلفیقی شهرهای یزد و ونیز در دبی که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت معماری تلفیقی شهرهای یزد و ونیز در دبی

کشور امارات متحده ی عربی، و بالاخص شهر دبی، با برج های سر به فلک کشیده و خودروهای لوکس بین مردم دنیا و ایران شناخته می شود. اماراتی ها خود در معماری چیز خاصی ندارند و تمام عناصر معماری موجود در کشور برگرفته از کشورهای غربی است. از مال های بزرگ شهر دبی مانند دبی مال و مال او امیریتز (Mall Of Emirate’s) گرفته تا سایر ساختمان هایی که در این شهر ساخته می شوند. اما در این میان می توان هوش اماراتی ها را در کپی برداری کردن از عناصر معماری سایر کشورها برای ایجاد جذابیت در شهرهای بزرگ این کشور مانند دبی است. چند سال پیش، در کنار برج های سر به فلک کشیده ی شهر دبی، محله ای ساخته شد که معماری دو شهر را در خود خلاصه کرده است: ونیز ایتالیا و یزد ایران! بادگیر های یزد و رودخانه های میان شهری شهر ونیز منبع الهام طراحی شهری شده اند و محله ای با این سبک ساخته شده است.

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

____________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

پاورپوینت معماری پایدار

_________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.