پاورپوینت معماری روم

26آگوست - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت معماری روم , پاورپوینت معماری روم , معماری رم , پروژه معماری رم , شیوه رم , شیوه روم

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۴۳۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۳

پروژه سبک روم معرفی آثار این شیوه ، اصول ساخت بناها ، معماری سبک روم وهمراه با تصاویر در قالب ۴۳اسلاید پاورپوینت برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

معماری روم

 قدرت روم که پس از اتروسکها بر ایتالیا حاکم و جانشینشان شد. اقوام ستیزه ایتالیا را مطیع حکومت واحد روم گردانیده و سرانجام ملتهای اروپای غربی و مدیترانه و خاور نزدیک را در زیر پرچم امپراطور روم گرد آورد .که به گفته مورخ بزرگ روم « انقلابی پدید آورد که تا ابد در یاد ها خواهد ماند ،و امروز نیز ملتها « را احساساتی می کنند.» در واقع اگر در بررسی امروزمان می بینیم که نبوغ یونانیون با تابش هر چه بیش تر در عرصه هنر ،علم ، فلسفه ، تاریخ، و به طور کلی در قلمرو عقل و تخییل می درخشید نبوغ رومی در عرصه فعالیتهای دنیوی حقوق و کشورداری پر تو افکنی می کند و به اعتقاد بسیاری دیگر هنر رومی از هنر یونانیان متولد گردید . هنر رومی به واقع انتشار دهنده میراث هنر یونانیان بوده است. و هر چند عده ای اعتقاد بر این دارند که معماری رومی ریشه در معماری اتروریایی داشته است اما در واقع دارای خصوصیاتی یو نانی بوده است .
فنون اولیه ساختمان
uرومیان به منظور بر پایی بناهای خود از روشها و فنون خاصی بهره می گرفتند .
u که می توان چنین دسته بندی کرد:
u-اوپوس کو آدراتوم.که عبارت است از سنگهای  چهار گوش تراش که معمولا منظم اند  ،که به صورت افقی کنار یکدیگر قرار داده می شدندکه علاوه بر کارایی های ساده در ساختن قوسها و پوششهای گهوارهای به کار می رفته است.
کلیسای سانتا ماریا نولا
uکلیسای سانتا ماریا نولا (Santa Maria Novella) یکی از زیباترین کلیساهای فلورانس است که در اوخر قرن ۱۴ و اوایل قرن پانزده ساخته شده و با نقاشیهای زیبایی تزیین شده است.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت میدان نقش جهان

پاورپوینت مجموعه پاسارگاد

پروژه نمای داخلی فضای کتابخانه در ۳dmax

پروژه نمای اداری در ۳dmax

پاورپوینت معرفی روستای کندوان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.