پاورپوینت معماری هوشمند (بخش دوم )

پاورپوینت معماری هوشمند (بخش دوم )

پاورپوینت معماری هوشمند (بخش دوم ) ,  معماری هوشمند ,  پاورپوینت معماری هوشمند ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۱۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۸

پاورپوینت معماری ساختمان هوشمند (بخش دوم ) ۳۸ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت معماری هوشمند (بخش دوم  )

 

مقدمه

در سال ۱۹۷۰، ورود کامپیوتر و تکنولوژی ارتباطات راه دور، زندگی بشر را متحول کرد. این تغییر و تحول حتی از نظریه‌‌ای که خود، جلودار این تکنولوژی بود، پیشی گرفت. از سال ۱۹۹۰، زندگی فردی و اجتماعی افراد، با ورود کامپیوتر و ارتباطات راه دور و در نتیجه بی‌معنی شدن فاصله‌ها، تغییرات بسیاری کرد. فضاها و مکانهای فیزیکی و تعاریفشان، درست همانند چهره انسان، در طول زمان دچار تغییر شده‌اند. برای مثال اتاقهای ملاقات و کنفرانس شکل مجازی به خود گرفته اند. چرا که بسیاری از عناصر و اجزاء فیزیکی آنها، جای خود را به کامپیوتر داده‌اند.

این اتفاق درست همان چیزی است که می‌توان نامش را وحدت میان توانایی‌های کامپیوتر و دنیای فیزیکی ما دانست. در هم آمیختن دنیای فیزیکی ما با کامپیوتر این امکان را فراهم می‌آورد تا دنیای بدست آمده با ذهنی کامپیوتری بیاندیشد.

کامپیوتر این توانایی را دارد که اطلاعات را دریاف کند (input) و آنها را با کامپیوترها و ماشین‌های دیگر رد و بدل کند. همچنین کامپیوتر می‌تواند به راحتی کارهایی نظیر، پویش اطلاعات، محاسبه، نتیجه‌گیری (output) را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. گویی کامپیوترها هم می‌تواند بیاندیشند، اما سریعتر از انسانها.

امروزه ساختمانها خود گونه ای از تکنولوژی هستند. آنها خود را با تکنولوژی وفق می‌دهند و از آن بهره می‌گیرند. ساختمانها به عنوان یک سازه به محض اینکه توانایی کامپیوتر را در اختیار بگیرند، هوشمند خواهند شد. نخستین بنای هوشمند از تکنولوژی در جهت مهیا ساختن محیطی امن و راحت و انرژی زا استفاده کرد. ایده یک ساختمان هوشمند، ارتباط و پیوستگی میان دسترسی، نوردهی، امنیت، نظارت، مدیریت و ارتباط راه دور را پیش رو قرار می‌دهد. عامل یکپارچگی، این توانایی را به سیستمها می‌دهد تا بتوانند اطلاعات را میان خود رد و بدل کنند. تبادل اطلاعات میان این سیستم‌ها باعث می‌شود که خروجی اطلاعات که همان نتیجه نهایی است، بدون ایجاد هر گونه اختلال، انجام شود. از سوی دیگر سیستمهای خروجی اطلاعات و یا تصمیم گیرنده‌های نهایی، سیستم‌هایی هستند پاسخگو، که پاسخی مناسب برای اطلاعات ارسالی که از منابع گوناگون به سیستم وارد می‌شوند، مهیا می‌کنند. خروجی‌های اطلاعات( output) و سیستم‌های تصمیم گیرنده ، اصلی‌ترین و ضروری‌ترین مولفه در این نوع معماری که به نام معماری پاسخگو شناخته می‌شود، هستند.

.
فهرست :

 معماری حرکتی
مکانیزم کنترلی در معماری حرکتی
انواع مکانیزم کنترلی
حسگرها در معماری حرکتی
ملاحظات زمانی
ویژگی تجربه آموزی یا توانایی یادگیری
نمونه‌هایی از معماری حرکتی
ساختمان دوار
گنبدی شکل‌های متحول شده
ساختمان تار
نتیجه

.

عنوان: معماری ساختمان هوشمند (بخش دوم )

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۸ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

  معماری هوشمند, پاورپوینت معماری هوشمند, دانلود پاورپوینت معماری هوشمند,

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

__________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت نقش رنگ در طبیعت و معماری (بخش دوم)

پاورپوینت درخت و معماری

پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار

پاورپوینت نورپردازی ساختمان(بخش اول)

پاورپوینت طراحی اقلیمی سرد و کوهستانی

___________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.