پاورپوینت موزه هنر های معاصر

29مارس - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت موزه هنر های معاصر

پاورپوینت موزه هنر های معاصر

دید کلی :

دانلود فایل پاورپوینت موزه هنر های معاصر ، در حجم ۶۰ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

توضیحات کامل :

پاورپوینت موزه هنر های معاصر ، در حجم ۶۰ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

 

بخشی از متن:

هنر چیست؟

در نظر افلاطون و ارسطو عبارت است از ساختن و تكمیل كردن محاكات طبیعت با قوه خیال تئوری.

ورون هنر را چنین تعریف می كند:

هنر، تجلی خارجی احساسات نیرومندی است كه انسان آنها را تجزیه و آزمایش كرده است. این تجلی ظاهری به وسیله خطها، رنگها، حركات و اشارات، اصوات و كلمات صورت می پذیرد.

سولی می گوید:

هنر، به وجود آوردن موضوعی ثابت یا عملی ناپایدار است كه نه تنها قابلیت فراهم  ساختن لذت موثر را برای به وجود آورنده دارد، بلكه تأثر لذت بخش را قطع نظر از هرگونه سود خصی كه از آن بدست آید، به گروهی بیننده یا شنونده انتقال می دهد.

داروین می گوید:

هنر، فعالیتی است كه در قلمرو حیوانیت، از احساس جنسی و میل به بازی پدید آمده است و همراه با تهیج لذت بخش عصبی است. هر یك از محصولات هنر، این نتیجه را دارد كه گیرنده تأثیر آن محصول هنری، با بوجود آورنده هنر، و با تمام كسانی كه در عصر او، و یا بعد از او، همان تأثیر هنری را گرفته اند و یا خواهندگرفت، رابطه خاصی پیدا می كند. به تعریفی دیگر: هنر تجلی روح والای الهی است در قالب استدلال و تعقل، نامفهوم و دور از دسترس  باقی بماند. مفهوم سازد و در دسترس همگان قرار دهد.

و…

 

فهرست مطالب:

فصل اول: مبانی نظری طرح

فصل دوم : مطالعات بستر طرح

فصل سوم: مطالعات موضوع طرح

فصل چهارم: روند طراحی

 

 

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

 

هدیه محصول:

فایل WORD موزه ی یهود در برلین(۸صفحه)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فارسی شده توسط همیار وردپرس