پاورپوینت موزه گوگنهایم

19اکتبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت موزه گوگنهایم

پاورپوینت موزه گوگنهایم , دانلود پاورپوینت بررسی موزه , پاورپوینت موزه , پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو , دانلود پاورپوینت موزه ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۰۷۳۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۸

دانلود فایل پاورپوینت بررسی و معرفی موزه گوگنهایم بیلبائو و موزه گوگنهایم نیویورک،در حجم ۶۸ اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت موزه گوگنهایم

فایل پاورپوینت بررسی و معرفی موزه گوگنهایم بیلبائو  و موزه گوگنهایم نیویورک،در حجم ۶۸ اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

موزه سلیمان رابرت گوگنهایم نیویورک از موزه‌های مشهور شهر نیویورک است. موزه در منهتن در کرانه شمال شرقی مرکز شهر قرار دارد.
این موزه که در ۱۹۳۷ میلادی افتتاح گردید توسط معمار بزرگ آمریکایی فرانک لوید رایت طراحی گردید.
جلال آل احمد این موزه را اینگونه توصیف می‌کند:
«موزه راحتی بود و دلباز و خسته نکننده و بوی نانگرفته. و خلا مدام دم دست و همه چیز به جای خود. و مارپیچ و دایره‌ای در بالا پهن و در پایین باریک شونده، عین دوکی، از راس پهن تر بر زمین و مضافاتش همه با هم جور. مثلاً آسانسورش بجای مربع یا مستطیل، نیمدایره بود و قوس مانند. و جمعاً خوب بود.»
Guggenheim Museum Bilbao) موزه گوگنهایم بیلبائو از معروف ترین موزه‌های جهان و در اسپانیا می‌باشد. این بنا در شهر بیلبائو واقع است.این موزه در ۱۹۹۷ تکمیل شد و معمار آن فرانک گهری نام انگلیسی بوده است. موزه متعلق به  بنیاد سلیمان ر. گوگنهایم است
گوگنهایم بیلبائو یکی از چند موزه متعلق به بنیاد گوگنهایم نیویورک است . که موزه و نمایشگاه دائمی شامل آثار هنرمندان اسپانیایی و بین المللی است.این موزه دارای شکل خاص و عجیب به صوت منحنی هایی مختلف طراحی شده است که در نوع خود یکی از بهترین طراحی های ساختمان در جهان است . منحنی های در ساختمان به ظاهر تصادفی طراحی شده اند ، که معمار این بنا اعلام کرده بود که بدلیل بازتاب نور به این شکل طراحی شده است .
وقتی در سال ۱۹۹۷ این موزه به روی عموم مردم باز شد به دلیل سبک طراحی خاص خود سر و صدا زیادی در جهان به عنوان یک ساختمان تماشایی در جهان به پا کرد . و Philip Johnson یکی از معماران برجسته گفت که : ” این یکی از بهترین و زیباترین ساختمان ها در زمان ماست ” شکل اصلی این بنا شبیه یک کشتی است که شیشه های بکار رفته در این بنا شبیه فلس ماهی است که بازتاب نور را بدلیل وجود درخشندگی تیتانیوم در این بنا است .

این محصول شامل دو فایل پاورپوینت ۴۷+۲۱ اسلاید قابل ویرایش می باشد.

هدیه محصول
فایل Wordرساله در مورد موزه (۱۳۶ صفحه)

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی

پاورپوینت تاثیر اقلیم بر معماری در ایران

پاورپوینت مسجد جامع یزد

پاورپوینت مسجد جامع گرگان

پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار استاد عبدالعزیز فرمان فرمایان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.