پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول )

 پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول ) ,  نقش درخت و فضای سبز در معماری ,  پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۱۶۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۰

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول ) شامل ۳۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول )

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول ) شامل ۳۰ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

ریشه ارتیاط و علاقه انسان به گیاه از سالهای بسیار دور و شاید از دوران انسانهای اولیه نشأت می گیرد. در طول تاریخ استفاده از گیاه مسیر تكاملی و اشتقاق علمی گسترده أی داشته است. در این راستا از زمان مهاجرت قوم ماد به فلات ایران ، مردم این سرزمین همواره در توسعه فضای سبز و كاشت گیاهان كوشا بوده اند به طوری كه روزگاری ایران به نام كشور گل وبلبل شهرت داشت. متأسفانه در دوران اخیر در كشور ما گیاهان مورد بی مهری بسیار قرار گرفته اند، بدین جهت بالا بردن سطح آگاهیهای مردم در مورد فضای سبز و آشنایی با خواص گیاهان ضرورتی است كه مانع بروز فاجعه نابودی شهرها بر اثر آلودگی هوا و محیط زیست می گردد.

۱) جذب پرتوها

دو دسته از پرتوهای خورشیدی تأثیرات چشمگیری بر بدن انسان و سایر جانداران باقی می گذارند. یكی از آنها پرتومادون قرمز و دیگری پرتو ماوراء بنفش است.
احساس آرامشی را كه انسان در سایه، به ویژه در سایه یك درخت احساس می كند تا حدی مربوط می شود به جذب پرتوهای مادون قرمز خورشید توسط درخت(نا گفته نماند كه كه پرتوهای مادون قرمز با طول موج بلند خود خاصیت گرمازایی دارند) و مقداری نیز به دلیل جذب پرتوهای ماوراء بنفش صورت می گیرد . امروزه تأثیرات پرتو ماوراء بنفش بربافت سلولی گیاهان و جانوران و همچنین خاصیت گندزدایی آن بخوبی روشن شده است بنابراین نقش درختان در حمایت از انسان و سایر جانداران در برابر آفتاب سوزان به خوبی روشن می شود.

.
مقدمه:

تحولات انقلاب صنعتی در جهان باعث گردید که شهرها از نظر فضای سبز خارج از الگوی ارگانیک قبلی که پاسخگوی نیازهای اکولوژیک بود، تکوین یابد. در تعریف کنونی فضای سبز شامل آن بخش از مناطقی می شود که دارای گیاهان و یا هر گونه سبزینگی اعم از درختان، گلها و چمن ها را در بر داشته باشد

.
فهرست:

عنوان
نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول)
اولین جنگل عمودی در میلان
اصول طراحی فضای سبز در محیط های مسکونی
تاثیرات گیاهان در بهسازی شرایط زیست
پیشنهادات برای کاهش صدا
مبانی طراحی فضای سبز
بام های سبز
ویژگی های بام سبز شهری

.

عنوان: نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۰ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۲-۱۴-۱۴

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

_____________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت بادگیر

آزمایش سازه

پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

___________________________________________

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.