پاورپوینت کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام)

کاروانسراها , پاورپوینت کاروانسراها , دانلود پاورپوینت کاروانسراها ,

پاورپوینت کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام)

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۸۱۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۲

پاورپوینت کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام) ۳۲ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام)

پاورپوینت کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام)  ۳۲ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه :

كاروانسراها، مهمانخانه های بین راهی كشور ایران در طی قرون متمادی گذشته بوده و سابقه آن به دوره هخامنشی یعنی بیش از دو هزار و پانصد سال قبل می رسد. در مسیر راه های مهم بین شهری، كاروانسرا ها به فاصله مسافتی كه كاروان در یك روز می توانسته طی كند، ساخته می شده است.
به دلیل خشكی نسبی آب و هوا در بخش عمده ای از كشور ایران و دور بودن شهر ها و آبادی ها از یكدیگر، وجود نقاطی جهت استراحت و تهیه آذوقه در بین راه، امری حیاتی و ضروری بوده و بدون وجود این ایستگاه ها، طی طریق و ارتباط بین مناطق مختلف كشور غیرممكن بوده است.
از آنجایی كه در دوره پیش از اسلام، خصوصاً در زمان پادشاهی هخامنشی، وسعت مملكت ایران بسیار زیاد بوده و كنترل این امپراطوری وسیع احتیاج به خطوط ارتباطی منظم و مطمین داشته، مورخین یونان باستان مانند هرودت و گزنفون از وجود راه های امن و كاروانسرا های خوب در ایران خبر می دهند.

.

فهرست :

مقدمه
کاروانسرای قلعه خرگوشی
کاروانسرای قصربهرام

.

عنوان: کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۲ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام), پاورپوینت کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام), دانلود پاورپوینت کاروانسراها (قلعه خرگوشی و قصربهرام),

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

_________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن (بخش اول)

پاورپوینت ۱۰پل تاریخی ایران

پاورپوینت پیش بینی زلزله توسط ابر زلزله

پاورپوینت مبانی فکری ونظری مسکن

پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان

_________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.