پاورپوینت کاشی ضد اسید

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۶۹۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۸

پاورپوینت کاشی ضد اسید در ۱۸ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت کاشی ضد اسید

کاشی ضد اسید
کاشی ضد اسید محصولی‌ بدون لعاب با جذب آب متوسط کمتر یا مساوی ۱/۵٪‌ با بدنه سفید رنگ است و‌ با استفاده از مواد افزودنی رنگـی تولیـد می‌شود. ایـن محصولات به خاطر استحکام بالا و مقاومت در برابر اسیدها (به جز HF یـا اسـید فلوئوریـدریک) مورد توجه هستند.
شکل کاشی ضد اسید ‌
کاشی‌های ضد اسید معمولاً به شکل چهارگوش (مربع یا مستطیل) هستند ولی محدودیت خاصی از این نظر وجود ندارد. فقط کاشی‌هایی که به شکل‌های دیگر هستند باید تمامی ویژگی‌های استاندارد کاشی‌های ضد اسید را داشته باشند. این استاندارد برای تمامی قطعات ضد اسید از جمله قطعات مخصوص لبه‌ها و کناره‌ها و همچنین قطعاتی با شکل‌های خاص که در مخازن بکار می‌روند از نظر شکل و اندازه محدودیت خاصی قائل نمی‌شود ولی از نظر اندازه‌ها و رواداری‌های مربوطه بایستی با توجه به اندازه‌های اسمی هر یک، کد توسط سازنده تعیین می‌شود‌. از نقطه نظر ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی قطعات ضد اسید‌ی که به اشکال غیر از چهار گوش هستند، بایستی تمامی ویژگی‌های منظور شده در استاندارد کاشی‌های ضد اسید را دارا باشند.
ضخامت کاشی ضد اسید‌
در کاشی‌ ضد اسید، محدودیت خاصی برای میزان ضخامت نیست ولی سازنده‌ی آن موظف است که در مورد هر یک از این کاشی‌های ضد اسیدی که تولید می‌کند ضخامت آنرا تعیین و اعلام نماید.  ضخامت کاشی ضد اسید شامل برجستگی‌های پشت آن است.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت کاشی ضد اسید

پاورپوینت کنترل آب در گودبرداری

پاورپوینت عمق گود‌برداری

پاورپوینت جوشکاری فورجینگ سربه سر میلگرد

هیدرولوژی و توضیحات جامع در مورد آن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.