پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون , یادمانهای استاد هوشنگ سیحون , پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون
دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۱۳۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۸

هوشنگ سیحون متولد ۱۲۹۹ در تهران ، تا سال ۱۳۱۹ مشغول تحصیل در دبستان تا دبیرستان در تهران بوده از سال ۱۳۲۳ موفق به اخذ پایان نامه مهندسی در رشته معماری  شد. بین سالهای ۱۳۲۸-۱۳۲۴ در پاریس در دانشگاه هنرهای زیبا ادامه تحصیل داد و موفق به اخذ دیپلم معماری از دانشگاه بوزار پاریس شد. به ایران بازگشت ودانشیار دانشگاه هنرهای زیبای تهران ومشغول تدریس شد و ۵ سال بعد به مقام استادی ارتقا یافت ،در سال ۱۳۴۱ به مقام ریاست دانشکده منصوب شد. بنیان گذار رشته شهر سازی ورشته های موسیقی و تئاتر در دانشگاه هنرهای زیبا  و همچنین بوجود اوردن دفتر فنی دانشکده از اقدامات سالهای ۴۷-۱۳۴۱ اوست.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

زندگینامه هوشنگ سیحون

متولد ۱۲۹۹ در تهران ، تا سال ۱۳۱۹ مشغول تحصیل در دبستان تا دبیرستان در تهران بوده از سال ۱۳۲۳ موفق به اخذ پایان نامه مهندسی در رشته معماری  شد. بین سالهای ۱۳۲۸-۱۳۲۴ در پاریس در دانشگاه هنرهای زیبا ادامه تحصیل داد و موفق به اخذ دیپلم معماری از دانشگاه بوزار پاریس شد. به ایران بازگشت ودانشیار دانشگاه هنرهای زیبای تهران ومشغول تدریس شد و ۵ سال بعد به مقام استادی ارتقا یافت ،در سال ۱۳۴۱ به مقام ریاست دانشکده منصوب شد. بنیان گذار رشته شهر سازی ورشته های موسیقی و تئاتر در دانشگاه هنرهای زیبا  و همچنین بوجود اوردن دفتر فنی دانشکده از اقدامات سالهای ۴۷-۱۳۴۱ اوست.

در شوراهای متعددی از جمله شورای ذانشگاه تهران ، شورای مرکزی دانشگاهها ، شورای عالی شهر سازی، شورای عالی آثار باستانی وابنیه تاریخی، شورای عالی ارزشیابی دارای مقام  بوده است. اودر سمینارها وسخنرانیهای متعدد در نقاط مختلف ایران و شهرهای پاریس ، آکسفورد ، لوس آنجلس ، روم، صوفیه، آتن، مسکوودهلی نو شرکت داشته است. آثار نقاشی او در نقاط مختلف جهان به نمایش گذاشته شده است. از جمله در تهران، در آمریکا در دانشگاه سانتاباربارا ، در دانشگاه ماسا چوست به اتفاق پیکاسو و سالوادور والی ودر پاریس کارهای نقاشی او در بعضی از کرکسیونهای اشخاص هنر دوست ونیز در چهار دانشگاه مهم امریکا ( هاروارد، ام آی تی، واشنگتن یونیورسیتی وبرکلی) نگهداری می شود. از او کتابی به نام نگاهی به ایران در پاریس مشتمل بر یک قسمت از  طرحهای سیحون به چاپ رسیده است.

فهرست :

زندگینامه

معرفی کارها

آرامگاهها

۱) فردوسی

۲)بوعلی

۳)خیام

۴)نادر شاه

۵)کمال الملک

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون ، آماده برای درس انسان ، طبیعت ، معماری ، ویژه دانشجویان معماری

.

عنوان: یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

فرمت: پاورپوینت

حجم فایل فشرده: ۳٫۱۸ MB

صفحات: ۱۸ اسلاید

.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.