پاورپوینت ۷ نوع سنگ با زیبایی ماندگار برای کف ، دیوار و سطح کانتر حمام شما

دیوار و سطح کانتر حمام شما , پاورپوینت 7 نوع سنگ با زیبایی ماندگار برای کف ، دیوار و سطح کانتر حمام شما ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۲۸۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۲

سنگ صابون در دکوراسیون حمام سنگ آهک در حمام سنگ تراورتن در دکوراسیون حمام سنگ ساختمانی بلژیکی با رنگ خاکستری یا مایل به آبی برای حمام سنگ عقیق در حمام سنگ لوح در دکوراسیون حمام ماسه سنگ در حمام

قیمت فایل فقط ۱,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت ۷ نوع سنگ با زیبایی ماندگار برای کف ، دیوار و سطح کانتر حمام شما

.

مواد و مصالح: حمام یکی از فضاهای مرطوب در هر خانه است و انتخاب مصالح آن باید با دقت زیادی صورت گیرد. سنگ یکی از مقاوم ترین مصالح موجود برای دکوراسیون داخلی است که علاوه بر دوام، زیبایی طبیعی آن نیز بر ارزشش می افزاید. هیچ متریالی مانند سنگ طبیعی وجود ندارد. هیچ دو قسمتی از آن شبیه به هم نیست و هیچ متریال دیگر مانند سنگ، گرما و بافت طبیعی به حمام نمی دهد. اگر از این مصالح به خوبی نگهداری شود، می تواند به اندازه ی کل عمر شما دوام داشته باشد.

سنگ مرمر قرن ها بر اساس زیبایی ذاتی اش محبوب ترین گزینه ی انتخاب سنگ برای فضاهای داخلی مجلل بوده است. اما سنگ های مرمر با وجودی که همچنان کلاسیک هستند، جنبه های منفی نیز دارند و تنها گزینه های شما برای انتخاب نیستند. در اینجا ۷ نوع سنگ طبیعی دیگر را به شما معرفی می کنیم که هرکدام از آنها با ویژگی ها و خاصیت هایی که دارند مناسب کف، دیوار و صفحه ی کانتر حمام های شما هستند.

سنگ صابون در دکوراسیون حمام
سنگ آهک در حمام
سنگ تراورتن در دکوراسیون حمام
سنگ ساختمانی بلژیکی با رنگ خاکستری یا مایل به آبی برای حمام
سنگ عقیق در حمام
سنگ لوح در دکوراسیون حمام
ماسه سنگ در حمام

سنگ صابون در دکوراسیون حمام

با وجودی که سنگ صابون در حمام ها کمتر استفاده شده، اما در واقع یک گزینه ی بسیار عالی است چون نیازمند نگهداری بسیار کمی است. به بتونه کاری نیاز ندارد؛ فقط به صورت دوره ای اندکی روغن معدنی روی سطح آن بمالید. با گذشت زمان این سنگ با اکسیژن ترکیب می شود و رنگ آن تیره تر و غنی تر می شود.

قیمت فایل فقط ۱,۵۰۰ تومان

خرید

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.