پروژه و تحقیق- اصول اجرای سازه های بلند

 پروژه و تحقیق- اصول اجرای سازه های بلند  ,  معماری برجها اصول اجرای سیستم های سازه ای ساختمانهای بلند,  ساختمانهای بلند سازه های بلند,
 دسته: معماری
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۲۷۶۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۷

این فایل یک پروژه در مورد اصول اجرای سیستم های سازه ای ساختمانهای بلند و در ۴۷ صفحه در قالب ورد می باشدکه برای شماکاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پروژه و تحقیق- اصول اجرای سازه های بلند

تكنولوژی سازه ای در اسكلت ساختمان های بلند، شامل سیستم های سازه ای متنوع است كه در ساخت مورد استفاده قرار می گیرد. هركدام از این سیستم ها بسته به طرح معماری و نوع كاربری ساختمان دارای مزایا و معایبی هستند كه با توجه به شرایط بنا و امكانات ساخت هر كشوری می توان از این سیستم ها در اسكلت سازه استفاده نمود. انتخاب سازه یك ساختمان بلند فقط براساس رفتار و طرز عمل خود سازه صورت نمی گیرد. این انتخاب تابع عوامل متعددی است كه می تواند در انتخاب نوع سیستم سازه ای مؤثر باشد. درمقاله حاضر با توجه به بررسی سازه های بلند ساخته شده در کشور نمونه موردی برج مخابراتی میلاد و عواملی كه در اجرای سیستم های سازه های بلند تأثیرگذار است مورد بررسی قرار گرفته است. در رابطه با بررسی عوامل موردنظر در ابتدا به وزن ساختمان اعم از وزن اسكلت سازه و وزن مصالح مصرفی پرداخته شده است، سپس به موضوع طراحی سازه اشاره شده و با توجه به نوع اسكلت و پیش ساخته كردن آن نقش این امر در سرعت اجرای سازه مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به نقش مهم فضای معماری در سازه پرداخته شده و راحتی و سهولت اجرای سازه های بلند فلزی از جنبه صنعتی كردن سیستم ها مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به نقش مهم نیروهای جانبی در سازه به عملكرد سازه در مقابل این نیروها پرداخته شده است. در انتها نیز توصیه هایی در رابطه با سازه های بلند مرتبه فلزی به عنوان نتیجه گیری در حد این مقاله اشاره شده است.


قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

_________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زبر را مشاهده کنید:

پاورپوینت پروژه نظم و بی نظمی در مبانی نظری معماری

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

____________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.