پل شیشه ای گراند کانیون

17نوامبر - توسط admin2 - 0 - در عمران و ساختمان مقاله

پل شیشه ای گراند کانیون

پل شیشه ای گراند کانیون , تحقیق پل شیشه ای گراند کانیون , پل شیشه ای گراند کانیون ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۴۶۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶

پل شیشه ای گراند کانیون برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید این مقاله را در صورت تمایل دانلود کنید. پل شیشه ای گراند کانیون بر فراز رود خانه کلرادو ، در لبه دره گراند کانیون ایالت آریزونای آمریکا قرار گرفته است بلیط ورودی آن ۲۵ دلار است بومیان محلی منطقه مالکان اصلی این ساختمان هستند این پل شکل نعل اسبی دارد و ۱۲۰۰ متر از سطح زمین فاصله دارد ،ارتفاعی که بلندترین آسمانخراشهای دنیا را تحت الشعاع قرار میدهد لبه آن ۲۰ متر فاصله افقی از کناره زمین دا

قیمت فایل فقط ۳,۷۰۰ تومان

خرید

پل شیشه ای گراند کانیون

پل شیشه ای یا آسمان نورد گراند کانیون یا Grand Canyon Skywalk یک جاذبه توریستی است که در ۲۰ مارس ۲۰۰۷ کار آن به اتمام رسید و در ۲۸ مارس برای بازدید عموم آماده شد. این پل بر فراز رود خانه کلرادو ، در لبه دره گراند کانیون ایالت آریزونای آمریکا قرار گرفته است. بلیط ورودی آن ۲۵ دلار است.

.

مشخصات پل

بومیان محلی منطقه مالکان اصلی این ساختمان هستند. این پل شکل نعل اسبی دارد و ۱۲۰۰ متر از سطح زمین فاصله دارد ،ارتفاعی که بلندترین آسمان خراشهای دنیا را تحت الشعاع قرار میدهد. لبه آن ۲۰ متر فاصله افقی از کناره زمین دارد. دیواره ها و کف آن از شیشه ای به ضخامت ۱۰ سانتیمتر ساخته شده است. این پل میتواند ۷ تن وزن را تحمل کند ، یعنی در آن واحد ۸۰۰ فرد ۸۰ کیلوگرمی میتوانند بر روی آن بروند. البته تنها اجازه داده میشود ۱۲۰ توریست در یک زمان بر روی آن بروند.

.

مقاومت پل

این پل بسیار محکم ساخته شده و طوری طراحی شده که در نتیجه باد و راه رفتن مردم ، ارتعاش نداشته باشد. این بنا میتواند در برابر بادی با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت مقاومت کند و یک زلزله ۸ ریشتری را تاب بیاورد. ساخت این آسمان نورد در مارس ۲۰۰۴ -۳ سال پیش- شروع شد و مجموعا ۴۰ میلیون دلار هزینه صرف آن شد.

.

قیمت فایل فقط ۳,۷۰۰ تومان

خرید

________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اتصالات در سازه فولادی

دانلود پاورپوینت سد سازی و انواع آن

دانلود پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن

دانلود پاورپوینت نقش سنگدانه ها در بتن

دانلود پاورپوینت مواد پلیمری

________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.