پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل

5نوامبر - توسط admin2 - 0 - در جزوه عمران و ساختمان مقاله

پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره ۲ آزاد راه قزوین- رشت

پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوین- رشت , دانلود پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوین رشت , طرح تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوین رشت ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۳۳۹۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۸۰

پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل در یک فایل ورد برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است و شما می توانید این مطلب را در صورت تمایل دانلود کنید. اگر حفر قنوات بخشی از عرضه تونلسازی محسوب شود آنگاه قدمت این فن به ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد زیرا باستان شناسان معتقدند كه حفر قنوات در مصر و ایران از آن زمانها معمول بوده است.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره ۲ آزاد راه قزوین- رشت

.

مقدمه:

اگر حفر قنوات بخشی از عرضه تونلسازی محسوب شود آنگاه قدمت این فن به ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد. زیرا باستان شناسان معتقدند كه حفر قنوات در مصر و ایران از آن زمانها معمول بوده است. تذكر این نكته در اینجا در خور توجه است كه در سال ۱۹۶۲ طول كل قنوات در ایران را ۱۶۰۰۰۰ كیلومتر تخمین زده اند.

اگر از این مورد كه ذكر شد صرفنظر شود اولین تونل زیرآبی در ۲۱۷۰ سال قبل از میلاد در زمان بابلیها در زیر رودخانه فرات و بطول یك كیلومتر ساخته شد كه هر چند بصورت حفاری تونل اجرا نشده است ولی همین، كار حداقل تجربه و تبحر معماران آن عصر را نشان می دهد. از این نوع كار دیگر اجرا نشده است تا ۴۰۰۰ سال بعد كه در ۱۸۲۵ تونل تیمز زیر رودخانة تیمزندن ساخته شد. تونل زنی درون سنگها به علت شكل حفاری و عدم امكانات و عدم نیاز به جزء موارد بسیار محدود – فقط در دو قرن اخیر توسعه یافت.

.

وضعیت توپوگرافی

تونل شماره ۲ ، یك تونل قوسی است كه فاصله كیلومتر ۴۱۷+۲۴ الی ۷۰۲+۲۴ به طول ۲۸۵ متر در یك توده سنگهای آتشفشانی حفاری می گردد تردد سنگهای آتشفشانی دارای یك پوشش از نهشته های سیلابی متشكل از مخلوط شن و ماسه است كه توپوگرافی نسبتاً ملایم بوجود آورده است.

و قسمت هائی كه بصورت پرتگاه در نقشه توپوگرافی نشان داده شده است بعلت دست كاری هائی است كه برای بهره برداری از مخلوط شن و ماسه صورت گرفته است.

.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

__________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت سد سازی و انواع آن

دانلود پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن

دانلود پاورپوینت نقش سنگدانه ها در بتن

دانلود پاورپوینت مواد پلیمری

دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها

___________________________________

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.