گزارش کارآموزی اصول طراحی یک شهر نمونه در شهرسازی

دانلود پاورپوینت گزارش کارآموزی اصول طراحی یک شهر نمونه در شهرسازی ,  پاورپوینت گزارش کارآموزی اصول طراحی یک شهر نمونه در شهرسازی ,  گزارش کارآموزی اصول طراحی یک شهر نمونه در شهرسازی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۱۹۳۲۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۶۰

این کارآموزی در مورد اصول طراحی یک شهر نمونه در شهرسازی در ۱۶۰ صفحه در قالب ورد می باشد که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید .

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش کارآموزی اصول طراحی یک شهر نمونه در شهرسازی

طراحی شهری
طراحی شهری فرآیندی است كه به شكل‌دهی فیزیكی بافت‌های مختلف شهری و روستایی منجر می‌شود. طراحی شهری با رویكرد ساختارگرایی به ایجاد اماكن متعدد می‌پردازد. این فرآیند طراحی ساختمان‌ها، فضاها و چشم‌اندازها را در برمی‌گیرد و نهایتا جریانی را به راه می‌اندازد كه به عمران و آبادی شهری كمك می‌كند

تعریف طراحی شهری
طراحی بخشی از هنر سازمان دادن فضای کالبدی است که با رشته های مختلف علمی و هنری مانند برنامه ریزی شهری ,معماری و منظر سازی ,مهندسی فنی ,مهندسی ترافیک و حمل و نقل روانشناسی ,جامعه شناسی واقتصاد سر و کار دارد و در عین حال با سیاست و فرهنگ نیز ارتباط پیدا می کند.پس می بینیم که دامنه ی فعالیتش بسیار گسترده است.
اگر گفته ی مانوئل کستل را بپذیریم که برنامه ریزی عین سیاست است شاید بهتر بتوان حوزه ی فعالیت شهری را مشخص کرد .به نظر جف لوید طراحی طراحی شهری حلقه ی پیوند دهنده ی معماری , معماری منظر, مهندسی به صورت گسترده و برنامه ریزی وبلاخص برنامه ریزی شهری است.این نظریه ای که امروز هم از اعتبار خود برخوردار است.
در تعاریف بالا ما به دنبال جوهر و مفهوم طراحی شهری هستیم چیزی که در شرایط جامعه ی ما نیز مفید واقع می شود . طراحی شهری فعالیت جدیدی نیست . بحثهای فراوانی از قدیم وجود داشته مبنی بر اینکه با شکل گرفتن فضای خصوصی زندگی بشر فضای عمومی نیز شکل گرفته , زیرا انسانها می خواسته اند با هم رابطه داشته باشند و به محض آنکه انسان پا ازفضای خصوصی بیرون می گذارد و در فضای عمومی قرار می گیرد حضور طراحی شهری در تاریخ کالبدی او آغاز می شود.

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

____________________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید :

پاورپوینت معماری پست مدرن

پاورپوینت سبک معماری ژاپن:کالبد سیال، الگوی زندگی

پاورپوینت معماری کلاسیک

پاورپوینت معماری نئوکلاسیک در دوره پهلوی اول

پاورپوینت معماری گوتیک

_______________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.