گزارش کارآموزی عمران (مهندسی عمران)

گزارش کارآموزی عمران

گزارش کاراموزی عمران , کاراموزی عمران , کارورزی عمران ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۹۴۱۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۴

گزارش کارآموزی عمران در ۲۴ صفحه ورد قابل ویرایش برای کاربران عزیز آماده شده است . کاربران عزیز می توانید این گزارش را دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش کارآموزی عمران

.

گزارش های کارآموزی معمولا برخلاف جزوات دروس تئوری جذاب تر هست چراکه در آن به نکات اجرایی و عکس های اجرایی زیادی اشاره میشود و برای ورود به کار در فضای کارگاه های واقعی میتواند کمک شایانی انجام دهد و اما امروز در مرکز تخصصی دانلود عمران برای شما عزیزان یک گزارش کارآموزی عمران آماده دانلود کرده ایم.

که این فایل ۵۶ صفحه دارد و عکس های زیادی هم از محل کارآموزی و حین اجرا در خود گنجانده است خوشحال خواهیم شد اگر با دانلود آن در ادامه مطلب نظر شما را در باره این گزارش کارآموزی عمران بیشتر بدانیم.

.

مراحل اجرای پروژه :

اسکلت پروژه مذکورتوسط پیمانکاری قبلا” انجام شده وسپس اجرای نازک کاری آن براساس فهرست بها سال ۱۳۸۶ با این شرکت قرارداد بسته شده است .

برای شروع به کاربایدتجهیز کارگاه نمود که درپروژه مذکور پیمانکار قبلی اطاقهای کارگری ،انبار،نگهبانی وفنس کشی جلوی کارگاه را اجراء کرده .

در ابتدا دیوارهای زیرزمین که ازآجرفشاری می باشد و در سه مرحله اجراء شده، که درمرحله اول کرسی چینی کرده وروی آن ایزوگام کرده.

مرحله دوم دیوار ۲۰سانتی میباشدکه روی آن راملات ماسه سیمان کشیده وروی آن عایق (سه لاقیر دولاگونی یاایزوگام) اجراء میشودوسپس برای محافظت از ایزوگام باهمان آجرفشاری دیواری ۱۰سانتی درسمت بیرون اجراءشده و در انتها بعد از اینکه  دیوارمقاومت خودرابدست آورد پشت آنرا خاک ریخت وآب پاشی کرده وبوسیله کمپکتور آنرا کوبیده وتسطیح می کنند.

.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.