گزارش کاراموزی دفتر شركت ساختمانی ابهر رود معماری

 گزارش کاراموزی دفتر شركت ساختمانی ابهر رود معماری ,  کاراموزی دفتر شركت ساختمانی ابهر رود معماری ,  دانلود گزارش کارآموزی دفتر شركت ساختمانی ابهر رود معماری,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۳

گزارش کاراموزی دفتر شركت ساختمانی ابهر رود معماری در ۳۳ صفحه ورد قابل ویرایش که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش کاراموزی دفتر شركت ساختمانی ابهر رود معماری

.

مقدمه

یك نویسنده افكار و ذهنیات خود را با نوشته ها و یك مجسمه ساز تجسمهایش را با شكل دادن و ارائه آن در یك مجسم و یك نقاش هنر نقاشی اش را در تابلوها و خلاصه یك معمار علم و هنر و فرهنگ را در قالب طرح های یك بنا به جامعه عرضه می كند . هنر یك آرشیتكت ، خطوط گویای تجسمهائیست از عملكردهای یك بنا كه در قالب طرح معماری عرضه می كند .

وقتی یك آرشیتكت ساختمانی را طرح می كند از مجموعه دانش قرنها استفاده می كند . معماری از وقتی كه انسان اولیه اولین باربرای خانواده اش غار یا پناهگاهی با سقف طرح كرد شروع شد . رسم و طرح معماری وقتی انسان اولین طرح این پناهگاه را روی شن یا خاك كشیده و قبلاً نقشه استفاده از مواد موجود را ریخته شروع شد .

تاریخ طرح معماری را می توان در جنبش بزرگ تاریخ بشر و مستقیماً با آن جستجو كرد . آرشیتكت در سراسر این جنبش تاریخی ، به سنگینی به پیش می رفت ریاضیات و علوم تكیه كرده است . این پیش رفت ها منجر به ایجاد مواد ساختمانی و متدهای تازه شده است .

آرشیتكت طراح با نقشه كش باید قادر به تبدیل شكل ها ، مواد ، رنگها و مقیاسات به بنایی جالب و زیبا باشد. و باید از علم مهندسی معماری سر در بیاورد تا بتواند بناها را مستحكم تر بسازد . و باید بتواند فضای مكوجود را به منظور بوجود آوردن ساختمانهای مفید ، متعادل تقسیم كند .

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

__________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

پاورپوینت معماری پایدار

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.